برگزیده ها
زاکانی به روحانی تبریک گفت

مازندمجلس: عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پیامی پیروزی روحانی در انتخابات را تبریک گفت.

مازندمجلس: عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پیامی پیروزی روحانی در انتخابات را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا زاکانی در کانال تلگرامی خود ضمن تبریک به روحانی نوشت:

هوالحکیم

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا

همراهان گرامی بار دیگر دست عنایت خداوند متعال جلوه گری کرد و  حماسه جاودان دیگری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری رقم خورد.

۱. نتیجه آراء هر چه باشد باید به این حماسه بالید و به رهبری معظم انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران اسلامی بویژه همه شرکت کنندگان در انتخابات  تبریک و شاد باش گفت و از خداوند بزرگ عظمت و شوکت این ملت افتخار آفرین را خواستار شد.

۲. شمارش اولیه حکایت از پیشی گرفتن جناب آقای روحانی در انتخابات و پیروزی وی دارد. علی رغم همه بداخلاقی و خلاف گویی های ایشان و همفکرانش در ایام تبلیغات و تخلفات صورت گرفته توسط مسئولین دولتی قبل و در حین برگزاری انتخابات - تا جایی که شائبه مهندسی آراء را در ذهن ها متبادر می ساخت و اعتراضات را برمی انگیخت -  با پایان انتخابات و سیر قانونی آن،  باید به جناب آقای روحانی تبریک گفت و اعلام نمود که رقابت انتخاباتی پایان یافته و فصل کار و تلاش برای ساختن ایران اسلامی آغاز شده است و در این راه همه نیروهای انقلابی برای توفیق ایشان در خدمت به انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران آرزوی موفقیت کرده و از هیچ کوشش و کمکی دریغ نخواهند کرد.

۳. جناب آقای روحانی باید بدانند اعتراضات جبهه انقلاب به تخلفات صورت گرفته از مجاری قانونی دنبال خواهد شد و دلدادگان به انقلاب اسلامی مثل فتنه گران، آسمان ریسمان نخواهند کرد تا برای قدرت طلبی چند روزه دنیای خویش با سرمایه های معنوی و مادی مردم رشید ایران بازی نموده و با دروغ گویی ها و تهمت زنی های بسیار، قابلیت های فوق العاده چهل میلیون رای را در سال ۸۸ از بین ببرند. آنچه مهم است مصالح انقلابی و منافع ملی است و در این راه همه ظرفیت های جبهه انقلاب در خدمت شما برای اعتلای ایران اسلامی است و بالطبع عهد اخوت ما نیز با جنابعالی تا نقطه‌ای خواهد بود که از خط مستقیم انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز جدا نشوید.

۴. بی شک خدمات حضرتعالی در مسیر فوق الذکر را با همه وجود پشتیبانی خواهیم نمود و تمام ظرفیت های خویش را برای موفقیت اقدامات خوبتان بکار خواهیم بست و در مقابل، اقوال و افعال جنابعالی و همراهانتان را بدقت مدنظر قرار داده و از قصورها و تقصیرهای احتمالی نخواهیم گذشت و مانع حاکمیت اقدامات مخالف استقلال،  آزادی، معنویت، عدالت، امنیت، آسایش و رفاه مردم و پیشرفت ایران اسلامی بطور قانونی خواهیم بود و به مدد الهی لحظه ای در مقابله با اشرافیگری و غارتگری بیت المال تردید نخواهیم کرد.

۵. تازه راه آغاز شده است و مسیر روشن آینده به ما نوید می دهد که با حضور فعال و شبانه روزی خود انقلاب سوم را آغاز کرده و در پرتو آن ایران اسلامی را بر مکتب امام ره بسازیم و الگویی برای مسلمانان و محرومین جهان قرار دهیم.

ان شاءالله

اسلامی انقلاب روحانی انتخابات تبریک خواهیم قانونی انقلابی موفقیت نخواهند جنابعالی اقدامات نخواهیم ظرفیت گرفته خداوند پیروزی نیروهای حماسه تخلفات اعتراضات زاکانی پایان