برگزیده ها
49 هزار واحد «معارض‌دار» مشکل فراموش شده مسکن مهر/ 3500 واحد فاز ۸ پردیس معارض‌دارند

مازندمجلس: در حالیکه ماه‌هاست برای حل مشکل واحدهای دارای معارض مسکن مهر وعده‌هایی داده شده هنوز آمارها حاکی از این است که هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده و برخی از شهرها مثل پردیس مشکلاتشان روز به روز شدیدتر می‌شود.

مازندمجلس:، وجود 49 هزار واحد مسکن مهر دارای معارض و عدم تشکیل پرونده در دادگاه‌ها حاکی از این است که نبود عزم راسخ برای حل این مشکل باعث خواهد شد تا اتمام پرونده مسکن مهر به سال 97 کشیده شود.

بنابراین گزارش، اواخر سال 95 بود که وزیر راه و شهرسازی از قوه قضاییه درخواست تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های مسکن مهر را کرد تا هر چه زودتر تکلیف این واحدهای دارای معارض روشن شود،اما ظاهراً به غیر از یک یا دو استان هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

هر چند وعده هایی از سوی قوه قضائیه و دادستانی داده شده که مشکل تا دو یا سه هفته آینده مرتفع خواهد شد اما به نظر می رسد این مشکل ،با تشکیل شعب ویژه و یا وعده های داده شده حل نشود.

*مدیر عامل پردیس:واحدهای دارای معارض بالاست و تنها در یک فاز 3500 واحد دارای معارض/درجلسه اخیر با قوه قضائیه وعده داده اند مشکل بزودی مرتفع شود

این مشکل که به ظاهر در حال فراموش شدن است به حدی به مرحله حاد خود رسیده است که غفوری مدیر عامل شهر جدید پردیس لب به اعتراض گشوده و می گوید:امسال درتلاشیم درتمام فازها، واحدهای بدون معارض ملکی را با تمام امکانات روبنایی و زیربنایی افتتاح کنیم و درجلسه اخیر با قوه قضائیه و دادستانی تهران تصویب شده که ظرف دو تا سه هفته مشکل حل شود. تعداد واحدهای دارای معارض ملکی بالاست و تنها درفاز هشت 3500 واحد دارای معارض هستند.

وی افزود: در نظر داریم امسال بخش عمده واحدهای مسکن مهر بدون معارض را تحویل دهیم.

غفوری با اذعان بر طولانی شدن پروژه های مسکن مهر پردیس عنوان کرد: اولویت امسال ما افتتاح‌های محله محور با تامین زیرساخت‌های محلی چون مسجد، مدرسه، واحدهای تجاری، درمانگاه و کلانتری است که ساکنان واحدهای مسکن مهر دغدغه تامین امکانات روبنایی و رفاهی را نداشته باشند.

م

معارض واحدهای دارای پردیس گزارش امسال قضائیه تشکیل فراموش امکانات تامین غفوری روبنایی درجلسه دادستانی مرتفع بالاست پرونده