برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی وزارت خارجه دولت اصلاحات معتقد است که مردم همواره به عملکرد دولت‍‌ها توجه می‌کنند و تخریب‌ها و بی اخلاقی ها تاثیری بر روی تصمیم و نظر آن‌ها ندارد.

مازندمجلس: حمیدرضاآصفی، سخنگوی وزارت خارجه دولت اصلاحات، در گفت و گو با نامه نیوز با اشاره به  مشارکت گسترده مردم در انتخابات روز جمعه ، گفت: انتخابات در فضای کاملا آرام اما همراه با رقابت جدی و هیجان انگیز میان نامزدها برگزار شد. مردم با وجود مشکلاتی که داشتند با صمیمت پای صندوق‌های رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند.
 
آصفی با بیان این‌که برخی از هموطنان کشور به دلیل مشارکت بالا نتوانستند رای خود را به صندوق بیاندازند، خاطرنشان کرد: امیدواریم از دوره‌های بعد شورای نگهبان و وزارت کشور ساعت شروع رای‌‌گیری را ساعت 7 قرار دهند تا مردم بتوانند به راحتی و بدون مشکل در انتخابات شرکت کنند.
 
وی ادامه داد: روز جمعه روز بسیار بزرگی برای مردم ایران بود. این انتخابات در آستانه ورود دونالد ترامپ به منطقه پیام روشن، مهم و واضحی را به  آمریکا و همه دشمنان نظام داد. انتخابات روز گذشته چشم جهان را به سوی ایران باز کرد و همه متوجه شدند که این نظام با روح مردم عجین شده است؛ این انتخابات یک پیروزی برای مردم، نظام و رهبری بود.
 
این فعال سیاسی در ادامه تصریح کرد: البته طبیعی است که هواداران کاندیدای که پیروز نشده است به اندازه طیف مقابل خوشحال نباشند اما معتقدم انتخابات تمام شده است و از این به بعد همه باید دولت را حمایت کنند. حسن روحانی رئیس‌جمهور 24 میلیون نفری که به او رای دادند نیست، او رئیس‌جمهور 80 میلیون ایرانی است.
 
آصفی با بیان اینکه در شرایط کنونی دولت بیش از پیش نیازمند حمایت مخالفان است، خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور حاوی پیام‎‌های بسیار مهمی برای همگان است.
 
حمیدرضا آصفی، با اشاره به اینکه اکنون باید بداخلاقی‌‌ها را فراموش کنیم، تصریح کرد: نحوه مشارکت مردم نشان داد که مردم به عملکردها توجه می‌کنند و بعضی از بداخلاقی‌ها در تصمیم آن‌ها تاثیر منفی دارد. رای مردم به روحانی یعنی مهر تایید بر عملکرد 4 ساله دولت یازدهم! مردم نشان دادند که  برای 4 سال آینده نیز می‌خواهند همین راه را ادامه دهند.
 
آصفی با بیان اینکه مردم به دولت اعتماد کردند و دولت نیز باید این اعتماد را پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: دولت باید ضعف‌های کابینه را ترمیم و کابینه را جوان‌تر کند. دولت باید به مردمی که با وجود تمامی مشکلات معیشتی و اقتصادی اینگونه در انتخابات حضور پیدا کردند، توجه بیشتری داشته باشد.

سفیر سابق ایران در امارات، در پایان گفت: دولت در 4 سال گذشته یک بستر مناسب برای حل مشکلات را فراهم کرده است و امیدواریم در 4 سال پیش رو نیز طرح و برنامه های خود را با قدرتمندی هرچه تمام تر به ثمر برساند.

انتخابات روحانی مشارکت  آصفی ادامه اینکه رئیس‌جمهور خاطرنشان میلیون ترامپ حمایت دادند دونالد مشکلات کابینه اعتماد تصریح گذشته وزارت صندوق اشاره تایید امیدواریم بسیار عملکرد گسترده