برگزیده ها

مازندمجلس: پیشکسوت فوتبال ایران از پیشنهاد نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری برای حمایت از او خبر داد و از اینکه توانسته با استفاده از حق شهروندی خود بهترین تصمیم را بگیرد، خوشحال است.

مازندمجلس:

کنایه سنگین حمید درخشان به علی پروین و افشاگری در خصوص رییسی

حمید درخشان یکی از ورزشکارانی بود که با حضور در همایش دکتر حسن روحانی حمایت قاطع خود را از دولت تدبیر و امید اعلام کرده بود. او در ادامه نیز بارها حمایت خود برای انتخاب مجدد رییس جمهور دولت یازدهم را اعلام کرد و در صحبتی البته از پیشنهاد جناح مخالف برای حمایت از آنها خبر داد.

درخشان در این خصوص اینطور می‌گوید: دوستان از 2 ستاد با بنده تماس گرفته و خواستند به کاندید موردنظر رای بدهم اما من ضمن احترام به آقای رئیسی به دکتر روحانی رای دادم و از انتخاب ایشان خوشحالم.

بازیکن و مربی سابق پرسپولیس در بخشی دیگر از صحبت‌های خود کنایه‌ای هم به علی پروین زده که در انتخابات گذشته از چند نامزد اعلام حمایت کرده بود و شگفتی ساز این عرصه شده بود: در مقاطعی یکی از دوستان بزرگ ورزش فوتبال همزمان با 5 نفر دست یا علی می‌داد و قول انتخابات را به آنها می‌داد ولی به هیچ کدام هم رای نمی‌داد!

هرچند حمید درخشان در این اظهار نظر نامی از علی پروین نیاورده اما نگاهی به آرشیو تاریخی نشان می‌دهد تنها علی پروین به عنوان اسطوره پرسپولیس بوده که چنین رفتاری از خود به جا گذاشته است.

درخشان پروین حمایت اعلام می‌داد انتخابات پرسپولیس دوستان روحانی