برگزیده ها
استقبال ایرانیان مقیم استرالیا از انتخابات مایه مباهات است

مازندمجلس: سفیر کشورمان درکانبرا حضور هموطنان مقیم استرالیایی‌مان در پای صندوق‌های رای را مایه افتخار دانست.

مازندمجلس: سفیر کشورمان درکانبرا حضور هموطنان مقیم استرالیایی‌مان در پای صندوق‌های رای را مایه افتخار دانست.

به گزارش ایلنا، متن پیام عبدالحسین وهاجی، سفیر و رییس ستاد مرکزی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در استرالیا به شرح زیر است: 

هموطنان گرامی مقیم استرالیا 

اینجانب به عنوان سفیر دولت تدبیر و امید بر خود فرض می دانم از مشارکت گسترده، ستودنی و تاریخی ایرانیان مقیم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در شش شهراسترالیا برگزار شد از صمیم دل تشکر و قدردانی می‌کنیم. 

حضور بی‌نظیر و منظم ایرانیان مقیم با گرایش‌های مختلف فکری و در شرایط آب و هوای نامساعد در حوزه‌های رای‌گیری، نشانگر هوشمندی بالا و عشق و علاقه شدید آنان به سرنوشت کشور بزرگ ایران است و این مایه مباهات و افتخار اینجانب و تمامی ایرانیان است. 

بدون تردید پیام مشارکت ایرانیان مقیم استرالیا و مردم داخل کشور، حمایت از تثبیت مردمسالاری، عقلانیت، مدارا و خردمندی در سیاست داخلی و تعامل همراه با عزت و حکمت با جهان به هدف ساخت ایرانی آزاد، آباد، الهی، عقلانی و توسعه یافته است. 

در پایان ازدرگاه ایزد منان آرزوی عزت، رفاه، سلامتی و سربلندی برای همه مردم ایران به خصوص ایرانیان مقیم استرالیا را دارم و امیدوارم که ایرانیان مقیم با مشارکت فعال خود، زمینه توسعه هرچه بیشتر روابط دوستانه بین دو ملت ایران و استرالیا را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی فراهم کنند.

ایرانیان استرالیا انتخابات مشارکت اینجانب توسعه جمهوری مختلف دوازدهمین مباهات هموطنان افتخار ریاست