برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نهادهای مهم و ارزشمندی همچون جامعه مدرسین، جامعه روحانیت، ائمه جمعه و جماعات و بطور کلی روحانیت باید خود را از منازعات سیاسی دور نگهدارند و صرفاً مردم را به حضور در پای صندوق‌های آراء دعوت کنند.

مازندمجلس:این، همان کاری است که امام خمینی انجام می‌دادند و اکنون نیز رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر آن پای می‌فشارند و تاکید می‌کنند که نمی‌گویم به چه کسی رای بدهید یا رای ندهید ولی اصرار دارم که در انتخابات حضور داشته باشید.

کاش نهادهای روحانیتی نیز همین سیره حسنه را پی می‌گرفتند و خود را به حمایت از این یا آن نامزد آلوده نمی‌کردند. این، تاسف بار است که این نهادهای روحانیتی با اصرار به مردم بگویند به فلان نامزد رای بدهید ولی مردم به نامزد دیگر رای بدهند. ملت ما به این نهادهای روحانیتی برای دراز مدت نیاز دارد، آنها نباید خود را برای اشخاص هزینه کنند.

 همین نکته درباره رسانه ملی هم صادق است. رسانه ملی متعلق به عموم ملت است و نباید در خدمت یک حزب یا جناح یا فرد باشد. متاسفانه عملکرد رسانه ملی در انتخابات اخیر بی‌طرفانه نبود و در کنار برنامه‌های تنظیم شده توسط کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات کشور که یکسانی و بیطرفی را می‌بایست رعایت کند، اقداماتی داشت که بی‌طرفی را نقض می‌کرد و این روش غیرعادلانه زبانزد مردم بود.

30245

نهادهای روحانی روحانیتی نامزد رسانه انتخابات نباید بدهید اشخاص هزینه اصرار