برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - میزان نوشت: مصطفی هاشمی‌طبا گفت: برای انجام تبلیغات هیچ فردی به من کمک مالی نکرد؛ دوستان دو سه بنر چاپ کردند و مجموعا در حدود 10 تا 20 میلیون تومان از خودمان هزینه کردیم و هزینه دیگری نداشتیم.

مازندمجلس:مصطفی هاشمی طبا با بیان اینکه هیچتسهیلات مالی{وام و....} برای هزینه تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در نظر گرفتهنشده است، گفت: از هیچ جا وام نگرفتهام و تقریبا هیچ هزینه ای هم نکردم.

او ادامه داد: در این مدت ناجا برایما نزدیک به چهار پنج نفر محافظ تعیین کرده بود. او در پاسخ به این سوال که آیا مردم در این یک ماه گذشته از نامزدهادرخواست شغل نیز داشته اند، گفت: در یک ماه اخیر سلام و علیک و اظهار محبت مردمنسبت با من بیشتر شده بود؛ آنها چیز خاصی از من نمی خواستند.   فقط متکدیان سر چهارراهها می آمدند و پولمی خواستند و از سوی مردم درخواست کمک مالی از من نشد.

او درباره احتمال استرس های شب های انتخاباتی گفت: هیچ‌وقت نشده کهشبی را خوابم نبرد؛ این موضوع در یک ماه گذشته نیز صادق است و بی خوابی‌ای در ماهاردیبهشت نداشته ام.

او درباره اینکه آیا برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت نام می کندیا خیر، گفت: برای دوره بعد ثبت نام نمی کنم؛ فکر نمی کنم سن من کفایت دهد. اینموضوع که در سرخط خبرهای رسانه ها بودم برایم مهم نبود؛ مهم این بود که من وظیفهای را برای خودم قائل بودم و سعی کردم وظیفه ام را انجام دهم؛ ان شاالله خدا قبولکرده باشد.

29219

خواستند درباره گذشته جمهوری هزینه ریاست اینکه