برگزیده ها

مازندمجلس: رضا صادقی در آستانه انتشار جدیدترین آلبومش گفت: در آلبوم «یعنی درد» با آقای روحانی حرف زده‌ام و به شکلی واضح و بدون سانسور دردهای اجتماعی این روزهای جامعه‌ام را عنوان کرده‌ام.

مازندمجلس: بر اساس خبر رسیده، این خواننده ادامه داد: من به شخصه به این دلیل به آقای روحانی رای دادم چون می‌دانم می‌توانم از دردها برایش حرف بزنم و این اتفاق در آلبوم «یعنی درد» افتاده و حالا که خیزش بزرگ مردم ایران به بار نشسته، زمان مطالبات فرهنگی و اجتماعی درست و منطقی از ایشان است. من به آقای روحانی رای دادم چون می‌دانستم می‌توانم از دردهایی که خیلی معانی در جامعه من دارد، با ایشان حرف بزنم و نتیجه این گفتمان هنری، بدون شک سرافرازی ایران ماست و دوم خردادی دیگر در راه است.
 
صادقی گفت: «یعنی درد» از درون ما آغاز می‌شود. قرار است از این به بعد با هشتگ #یعنی_درد اتفاقات تلخ اجتماعی و هنری را با هم بازتاب دهیم. در آلبوم جدیدم همه را غافلگیر می‌کنم و اتفاقاتی در این آلبوم هست که تلگنری پردرد و عمیق برای همه ماست.
 
«حال بارون»، «منو یادت» و «من دوسِت دارم» و قطعه بندرعباسی «دل بی غم» که چندی پیش در قالب موزیک ویدیو منتشر شد از جمله قطعات تازه‌ترین آلبوم رضا صادقی هستند. این در حالی است که از پنج قطعه این آلبوم موزیک ویدیوهایی تولید شده که به زودی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
 
از رضا صادقی تاکنون آلبوم‌هایی مانند: پیرهن مشکی، وایسا دنیا، شب بارونی، همین، فقط گوش کن و... منتشر شده است.
آلبوم صادقی روحانی منتشر موزیک اجتماعی می‌توانم جدیدم