برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت: وزیر اطلاعات به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم پیامی صادر کرد.

مازندمجلس:حرکت غرور آفرین شما ملت انقلابی و غیرتمندایران اسلامی را در انتخابات سرنوشت ساز 29 اردیبهشت که بحق نماد مردم سالاری دینیاست، تبریک گفته، همت بلندتان را ارج می نهیم و خداوند منان را بابت این توفیقشاکریم.

    حضور بموقع شما زنان و مردان  و اقشارمختلف جامعه در صحنه های خطیرکشور، امنیت ملی و مشروعیت نظام را تضمین نموده است وبحق که تجربه ی امنیت پایدار کشور در سالهای اخیر مدیون همین شناخت درست و حضوربموقع مردم است که جهانیان و مدعیان دروغین دمکراسی در جهان غرب را نیز به تعظیمواداشته است.
    سربازان گمنام امام زمان (عج) به وجود و حضورشما ملت شرافتمند، ولایت مدارو همیشه در صحنه افتخار میکنند و از خداوند قادرتوفیق پیمودن راه شهدای عزیز، امام شهداء (ره)، سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظمرهبری و عزت و سربلندی جاودانه همه ی مردم عزیز را خواستارند و حماسهی شکوهمند ملی را به رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظلهالعالی) و حجه الإسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب وهمه ی آحاد ملت شریفمان تبریک و تهنیت عرض می کنند.

در خواست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان  از منتخبان شورا: اعتماد مردم را پاس بدارید

همچنین شورای عالی اصلاح طلبان با صدوربیانیه ای رای قاطع به لیست را امید نشان جایگاه والای گفتمان اصلاح طلبی در میانمردم دانست.

در متن این پیام آمده است: مردم بزرگوارتهران بار دیگر حماسه ماندگاری خلق کردند. حضور باشکوه مردم تهران در پای صندوقهایرای و اعتماد به لیست امید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان و رای قاطع به اینلیست به مانند انتخابات اسفند ۹۴ نشان از جایگاه والای گفتمان اصلاح طلبی درمیان مردم دارد. باید در برابر این اعتماد گرانسنگ که سرمایه ارزشمندی محسوب میشود سر تعظیم فرود بیاوریم و قدردان مردم شریف تهران باشیم. شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با تبریکپیروزی لیست امید به منتخبین مردم و ملت بزرگوار ایران از همراهی همه بزرگان اصلاح‌طلببویژه جناب آقای سید محمد خاتمی که با پیام راهگشای خود زمینه ساز این پیروزی شدندتشکر و قدردانی می کند. مطمئنا منتخبینمردم در شورای شهر باید از ظرفیت ایجاد شده در جریان ثبت نام در انتخابات دور پنجمشوراهای شهر و روستا که خواهان حضور در لیست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبانبودند استفاده لازم را ببرند.

نهاد شوراها که میراث ارزشمند دولت اصلاحاتاست باید بیش از گذشته  در بحث مدیریت شهری کارامدی خود را نشان دهد.متاسفانه در ادوار گذشته شوراهای شهر در برخی کلان شهرها از جمله تهران آنگونه کهشایسته این نهاد مدنی بود نتوانستند چالش‌های متعدد شهر را سامان دهی کنند. مردمشهر تهران از مشکلات متعددی رنج می برند شایسته است شورای شهر پنجم با اولویتبندی، چالش‌های مهم شهر را احصا کرده و با همراهی نهادهای ذی ربط در رفع اینمشکلات و در جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی اقدامات لازم را انجام دهند.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بار دیگربا قدردانی از حضور چشم گیر مردم بزرگوار کشورمان در انتخابات شوراها یاد و خاطرهآیت‌الله سید محمود طالقانی که پایه گذار شوراها در قانون اساسی بودند را گرامی می‌داردو از منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌خواهد به پاس اعتماد مردمبزرگوار به آنها از هیچ تلاشی برای خدمت‌گزاری به این ملت وظیفه شناس کوتاهی نکنند.

ولایتی: مردم جلوه‌ای از وحدت و همراهی بانظام مردم سالاری دینی را به نمایش گذاردند

همچنین ایرنا نوشت:

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از حضورپرشور مردم در پای صندوق های رای در صفحه اینستاگرام خود، پیروزی ملت بزرگ و شریفایران و انتخاب رئیس جمهوری دوازدهم را تبریک گفت.

در متن پیام علی اکبر ولایتی آمده است: باردیگر ملت شریف و بزرگ ایران همچون تمامی روزهای با عظمت و باشکوه پس از پیروزیانقلاب صفحه درخشان و نورانی دیگری از برگ های زرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانرا ورق زدند و جهانیان را مجذوب عزت و عظمت ملت بزرگوار ایران اسلامی نمودند وجلوه ای از وحدت و همراهی مردم با نظام مردم سالاری دینی را به نمایش گذاردند و بهتعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ملت شریف و بزرگ ایران پیروز و سرافراز اینعرصه بوده و هستند.
اینجانب حضور باشکوه ملت عزیز ایران اسلامیرا ارج نهاده، پیروزی ملت بزرگ و شریف ایران و این حضور حداکثری را به محضر مقاممعظم رهبری، رئیس جمهوری منتخب و همه ملت بزرگ تبریک عرض نموده، یقین دارم در دورهجدید با همراهی ملت شریف ایران، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و رفاقت و همراهیتمامی دیدگاه ها مسیر روشن و نورانی این نظام مقدس با اقتدار و ثبات به پیش خواهدرفت.

 

29219

 

 

شورای همراهی تبریک تهران اعتماد انتخابات رهبری اسلامی اصلاح اصلاح‌طلبان پیروزی گذاری سیاست باشکوه شوراها سالاری جمهوری بزرگوار ولایتی گذاردند نورانی نمایش قدردانی شوراهای چالش‌های روستا والای خداوند امنیت تضمین مشروعیت روحانی نموده جهانیان جایگاه گفتمان همچنین سیاست‌گذاری منتخب منتخبین