برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- با تلاش ماموران کلانتری چندار شهرستان ساوجبلاغ اعضای باند سارقان مزارع و باغ ویلا‌ها دستگیر و به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

مازندمجلس:  سرقت به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ " احمد جبار پور "  در خصوص سرقت انجام شده، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از باغ ویلا‌ها و مزارع مناطق ییلاقی برغان و کوهسار شهرستان ساوجبلاغ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری چندار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات گسترده پلیسی و گشت زنی‌های نامحسوس در منطقه مذکور موفق به دستگیری فردی که در حال سرقت از یک باغ ویلا در جاده برغان بود شدند.
سرهنگ جبار پور بیان داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های اولیه ماموران تنها به هفت فقره سرقت از باغ ویلا‌ها اعتراف کرد، اما در ادامه بازجویی‌ها در نهایت به ۲۸ فقره سرقت با همدستی دو تن از دوستانش اقرار کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده و تحقیقات اطلاعاتی ماموران همدستان وی نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها مقادیری اموال مسروقه از قبیل: فرش، پمپ آب، مبلمان، کابل برق، کنتور آب، پمپ کفکش، درب وپنجره، آهن آلات و ... کشف شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و از آنجا روانه زندان شدند.
ماموران ویلا‌ها ساوجبلاغ کلانتری اطلاعاتی تحقیقات دستگیر شهرستان سارقان سرهنگ برغان پرونده دستگیری