برگزیده ها
مجلس به رئیس جمهوربرای تحقق برنامه ها کمک می کند

مازندمجلس: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهوری منتخب دوازدهم در تحقق برنامه هایش کمک خواهد کرد

مازندمجلس: علی اصغریوسف نژاد روز دوشنبه افزود : مردم در 29 اردیبهشت ماه به برنامه رئیس جمهوری دوازدهم و دکتر حسن روحانی رای دادند و باید دولت به وعده های خود به مردم عمل کند.
وی اضافه کرد : قطعا رئیس جمهوری منتخب دوازدهم برای تحقق برنامه هایش به مردم برای توسعه و پیشرفت کشور نیاز به همکاری و تعامل با مجلس شورای اسلامی دارد و این همکاری و تعامل وجود دارد.
نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود اظهارداشت : رای بالای مردم به رئیس جمهور منتخب دوازدهم قدرت بالایی در عرصه بین المللی و تصمیم گیری های جهانی داده و رئیس جمهوری بهتر از گذشته می توانند در سیاست های خارجی موفق عمل کند.
یوسف نژاد افزود : دولت دوازدهم باید علاوه بر توسعه سیاست خارجی و همکاری های بین المللی توجه ویژه ای به مشکلات و مسایل داخلی از جمله اقتصاد و معیشت مردم نیز داشته باشد و ما به عنوان نمایندگان مردم به دولت در تدوین برنامه و تصویب آن در مجلس کمک خواهیم کرد.


* ترمیم کابینه دوازدهم
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی مهمترین اولویت دولت دوازدهم را مطابق وعده های انتخاباتی ترمیم کابینه اعلام کرد و گفت که اگرچه کابینه دولت یازدهم نیز از وزرای قوی و با تجربه برخوردار بوده و توانست موفقیت های زیادی را کسب کند، ولی باید رئیس جمهوری دوازدهم با تزریق نیروهای جوان و متخصص به کابینه برنامه های خود را سریعتر عملیاتی کند.
یوسف نژاد اضافه کرد : تعامل بین دولت و مجلس شورای اسلامی کمک کار مناسبی برای رئیس جمهوری منتخب دوازدهم برای ترمیم کابینه است.
وی بار دیگر تاکید کرد : مردم ما خواهان تحقق مطالباتشان از رئیس جمهوری منتخب دوازدهم هستند و ما به عنوان نمایندگان ضمن حمایت از دولت در تحقق برنامه ها، مطالبات مردم را نیز پیگیری می کنیم و انتقادات خود را نسبت به ضعف دولت نیز بیان می کنیم.
مردم ایران در 29 اردیبهشت ماه 96 با حضور حماسی در انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری با 23 میلیون و 500 هزاررای دکتر حسن روحانی را برای دومین بار به عنوان رئیس جمهوری کشور انتخاب کردند.
در مازندران نیز 91 درصد از 2 میلیون و 319 هزار واجدین شرایط اخذ رای در انتخابات شرکت کردند و یک میلیون و 242 هزار نفر از این واجدین شرایط به حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب رای دادند.

علی اصغر یوسف نژاد