برگزیده ها
اعتماد متقابل دولت و جوانان فعال درفضای مجازی برگ برنده‌ای بود برای پل زدن میان دولت و مردم

مازندمجلس: ۳۰۰ تن از فعالان مجازی به رییس‌جمهور بر لزوم بهره‌گیری از ارتباط مجازی میان دولت و بدنه‌ اجتماعی‌اش تاکید کردند.

مازندمجلس: ۳۰۰ تن از فعالان مجازی به رییس‌جمهور بر لزوم بهره‌گیری از ارتباط مجازی میان دولت و بدنه‌ اجتماعی‌اش تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، متن پیام ۳۰۰ تن از فعالان مجازی ستاد حسن روحانی به این شرح است:

جناب آقای دکترحسن روحانی

ریاست محترم جمهور

ضمن عرض تبریک به شما و ملت قهرمان ایران اسلامی که با حضورشان از بذر امیدی که در دلهایمان کاشته بودید حراست کردند و جمهوریت نظام را به معنای کامل به رخ جهانیان کشیدند.

در طلوع صبح امید خوشحالیم که رییس جمهوری برای صد در صد مردم بر مسند نشسته است که ایران را برای همه ایرانیان می خواهد.

در اولین پیام پس از پیروزی در انتخابات از فعالان فضای مجازی به صورت ویژه تشکر کردید و این وظیفه ما را بیش از گذشته سنگین نمود، ما نیز تلاش بی‌وقفه دولت برای حفظ و حراست از شبکه‌های اجتماعی و امنیت اعضای آن را نیک می‌دانیم قطعا اگرمقاومت بی‌پایان دولت شما علی‌رغم همه فشارها جهت فیلترینگ فضای مجازی نبود این مهم تحقق نمی‌یافت، هرچند رقبا در استفاده از این فضا دستی بالا تر داشتند  اما دولت در بسط آزادی و آزاد اندیشی چهره جدیدی از سیاست را به نمایش گذاشت و یقینا اعتماد متقابل دولت و جوانان فعال درفضای مجازی برگ برنده‌ای بود برای پل زدن میان دولت و مردم.

امیدواریم این اعتماد و همکاری در طول چهارسال آینده متدوام باشد تا بتوانیم دوباره هم‌گام با یکدیگر در راستای نهادینه‌سازی دموکراسی، بسط آگاهی و آزادی اجتماعی، اصلاح مشکلات و توسعه کشور قدم برداریم. ما فعالان فضای مجازی می‌توانیم آهسته و پیوسته، قدم به قدم راه پر فراز و نشیب اصلاح و توسعه را به سوی اعتلای ایران عزیزمان طی کنیم. راهی که جز با مشارکت مردم و بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود طی نخواهد شد، راهی که تا نیمه‌اش را با هم آمدیم. از همین رو تقاضا داریم در ادامه با بهره‌گیری از این پل ارتباط مجازی میان دولت و بدنه اجتماعی‌اش ، تا پایان راه کنار یکدیگر بمانیم.

آقای رییس جمهور!

 پیروزی ما فراتر از صندوق رأی در میدان اخلاق رقم خورد. آنجا که برای رسیدن به قدرت از هیچ بی‌اخلاقی دریغ نکردند و ما افتخار کردیم که شما پاسخی جز اخلاق‌مداری در قبال ایشان نداشتید. دایره تأثیر این رفتارها چنان گسترده بود که حامیان دولت را نیز ملتزم به رعایت اخلاق نمود.

و امروز یکایک ما، اگر همرنگ نیستیم، برسر منافع ایران هم راییم . همه ما برخاسته از یک تاریخ ، هم پیاله یک سفره و هم سفر یک سفینه‌ایم. زیرا سایه تنها یک پرچم ، به رنگ سبز و سپید و سرخ برسرمان است. مستدام باشد ایران.

مستمر باشد امید .

مجازی فعالان اعتماد اجتماعی حراست آزادی اصلاح اخلاق توسعه جمهور یکدیگر ارتباط جوانان متقابل رییس‌جمهور درفضای برنده‌ای اجتماعی‌اش بهره‌گیری روحانی