برگزیده ها

مازندمجلس: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به پاس اعتماد مردم، عدالت را در جامعه نهادینه کنیم.

مازندمجلس: مسعود پزشکیان در جشن پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری که در سالن پتروشمی تبریز برگزار شد، با تبریک پیروزی حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: حضور مردم همیشه در صحنه سبب پیروزی و انتخاب مجدد حزب اعتدال، امید و توسعه شد.

وی افزود: پیروزی دوباره را مدیون اعتماد مردم هستیم و از این رو باید خدمتگزار آنان بود تا مشکلاتی که بر جامعه حاکم است نیز حل شود.

وی بیان کرد: اگر در راه خدمت به مردم درستی پیشه نکرده و از تمام توان استفاده نکنیم، مردم نیز در دوره‌های بعدی به ما اعتماد نخواهند کرد.

پزشکیان با بیان این‌که حاکمیت موظف به رفتار عادلانه با مردم است تا تضاد طبقاتی در جامعه حاکم نشود، تصریح کرد: مردم زمانی به ما پشت می‌کنند که وعده‌ها عملی نشده و دروغ بشنوند؛ بنابراین مسئولان باید همه‌ی مردم و خلاقیت‌ها و نقش آنان را در نظر بگیرند.

وی با بیان این‌که دولت تدبیر و امید دید وسیع‌تری نسبت به سایرین دارد، گفت: جهان‌بینی و تجارب این دولت از سایرین بیشتر است و حتی برخی چهره‌های سیاسی برجسته همچون شهید بهشتی، سیدمحمد خاتمی و امام موسی صدر که چندین سال از عمر خود را در خارج از کشور گذرانده بودند نیز دیدگاه متفاوت و منعطف‌تری نسبت به سایرین داشته و دارند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید از تجارب سایر کشورها نیز در راستای حل مشکلات استفاده کرده، از ظرفیت‌های جوانان کشور نیز بهره‌مند شویم.
پیروزی پزشکیان اعتماد جامعه سایرین این‌که تجارب روحانی انتخابات استفاده