برگزیده ها
مازندمجلس: در حالی که امروز صبح، نابلس شاهد یورش پنج هزار صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع) بود، عصر امروز نیز درگیری‌های شدیدی در کرانه باختری و قدس اشغالی میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیستی رخ داد.

به گزارش فارس، صبح دوشنبه (امروز) حدود پنج هزار شهرک نشین صهیونیست با حمایت شدید نظامیان اسرائیلی، به مقبره حضرت یوسف (ع) در نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند .
بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، جوانان فلسطینی در خیابان «عمان» نزدیک به مقبره حضرت یوسف تجمع کردند و این خیابان را با تایرهای پلاستیکی مشتعل بستند و اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف کردند.
صهیونیست‌ها نیز اقدام به شلیک گلوله جنگی و پلاستیکی، گاز اشک‌آوز و نیز بمب صوتی کردند که طی آن دهها فلسطینی دچار حالت مسمومیت ناشی از استنشاق گاز شدند.

درگیری در کرانه باختری و قدس اشغالی
در همین راستا، امروز عصر درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی تظاهرات‌کننده و نظامیان صهیونیستی در قدس اشغالی و کرانه باختری رخ داد؛ دو جوان از ناحیه پا و شکم مورد هدف گلوله قرار گرفتند و به بیمارستان منتقل شدند.
یک جوان فلسطینی دیگر هم در منطقه «باب الزوایه» مورد هدف گلوله قرار گرفت و مجروح شد. «حی الجبل» در نزدیکی ابودیس قدس اشغالی نیز شاهد درگیری‌هایی از این دست بود.
این تظاهرات‌ها همزمان با سفر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی و قدس صورت گرفت و در اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی بود.
 
فلسطینی باختری کرانه اشغالی امروز مقبره گلوله جوانان نظامیان صهیونیست پلاستیکی اقدام شدیدی خیابان گزارش درگیری‌های نابلس صهیونیستی