برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: درخواست کرده ایم که ۱۰ درصد صندوق‌های کسب رای شورای شهر بار دیگر بازشماری شود.

مازندمجلس: انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، محسن پیرهادی در سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: پس از شمارش آرای صندوق‌های کسب رای شورای شهر، زمانی که از اعضای هیئت نظارت درخواست ارائه آمار صندوق‌ها می‌شود آن‌ها اطلاعی از این آمار ندارند. 
وی افزود: هیئت نظارت آمار صندوق‌ها را ندارد و فقط به شماری آرای هیئت اجرایی بسنده می‌کند. 
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به دیدار اعضای اصولگرا با رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در دیداری که با رئیس مجلس داشتیم از وی درخواست کردیم که در فرآیند انتخابات نظارت داشته و مجلس در این رابطه ورود پیدا کند. 
پیرهادی خواستار باز شماری آرای کسب شده در انتخابات شورا‌ها شد و گفت: درخواست کرده ایم که ۱۰ درصد صندوق‌ها به طور رندوم بازشماری شود تا شاهد فرآیند قانونی انتخابات باشیم. 
وی تاکید کرد: افرادی که در فرایند اجرایی بودند اعلام می‌کنند که نظارت صورت نگرفته است. 
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به فرافکنی هیئت نظارت بر انتخابات اذعان کرد: اکنون شاهد هستیم که هیئت نظارت با مصاحبه‌ها فرافکنی می‌کند و قصد ندارد بازشماری را انجام دهد. 
پیرهادی با بیان اینکه " ما نتیجه انتخابات را پذیرفته ایم" تصریح کرد: تن‌ها درخواست ما این است که اعتراض ما پذیرفته شده و به آن توجه شود. 
وی خاطرنشان کرد: سال ۸۸ افرادی که ۱۳ میلیون رای آوردند ۶ ماه کشور را به آشوب کشیدند، اما ما اکنون چنین نکرده و به نتیجه کسب شده احترام می‌گذاریم.
انتخابات نظارت شورای درخواست صندوق‌ها تهران پذیرفته شماری نتیجه  پیرهادی بازشماری فرآیند اکنون خاطرنشان فرافکنی افرادی ندارد صندوق‌های اعضای اجرایی می‌کند رئیسه اشاره