برگزیده ها
انسداد چهار روزه برخی بلاک‌های ‌محور ریلی جنوب برای بازسازی

مازندمجلس: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از استقرار امکانات و تجهیزات ریلی به منظور بازسازی بلاک‌های تنگه‌هفت به تنگه‌پنج و تله‌زنگ به شهبازان در محور ریلی جنوب و انسداد این مسیر ریلی به مدت چهار روز در مرحله اول خبر داد.

مازندمجلس:‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران‌، با توجه به عدم بازسازی بلاک‌های تنگه‌هفت به تنگه‌پنج و تله‌زنگ به شهبازان در محور ریلی جنوب در طول 70 سال گذشته و قدمت بالای ریل‌های این مسیر، متولیان راه‌آهن با استقرار ‌امکانات و تجهیزات ریلی و همچنین مسدود کردن بلاک‌های مذکور ‌به مدت 4 روز در مرحله اول، اقدام به بازسازی این خطوط به منظور افزایش کارایی آن خواهند کرد. 

روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن پوزش از هموطنان‌ ابراز امیدواری کرده است تا این بازسازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود و پس از آن مسافران با آرامش خاطر بیشتر در این مسیر تردد داشته باشند. 

این محور به واسطه صعب العبور و کوهستانی بودن در طول 70 سالی که از احداث آن می‌گذرد مورد بازسازی و بهسازی کامل قرار نگرفته است و از آنجا‌ که عدم اجرای این طرح زمینه‌ساز مشکلات متعددی در این مسیر شده بود، بنابراین متولیان ریلی درصدد برآمدند تا با استقرار این تجهیزات، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی این محور درجهت رفاه حال هموطنان‌ اقدام کنند.

م

بازسازی راه‌آهن بلاک‌های اقدام هموطنان‌ تجهیزات اسلامی جمهوری متولیان استقرار