برگزیده ها
مازندمجلس: این اتفاق جلوی چشمان تیزبین خبرنگاران و شبکه های خبری جهان در فرودگاه اسرائیل رخ داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمی که به تازگی از لحظه ورود دونالد ترامپ و همسرش ملانیا به اسرائیل منتشر شده است تبدیل به یکی از ویدئوهای پر و صدا در اینترنت شده است. این فیلم ترامپ و ملانیا را روی فرش قرمز فرودگاه در حال قدم زدن با بنجامین نتانیاهو؛ نخست وزیر اسرائیل و همسرش  سارا نشان می دهد.
 
در این فیلم مشاهده می شود هنگامی که ترامپ دست خود را دراز می کند تا دست همسرش را بگیرد ناگهان ملانیا دست وی را پس می زند. این اتفاق دقیقا در مقابل چشمان تیزبین خبرنگاران و عکاسان رخ داد. ترامپ و ملانیا که حدود 11 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده اند دارای یک فرزند  پسر 11 ساله با نام "بارون " هستند.
 
انتشار این ویدئوی کوتاه در توئیتر با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران توئیتر در توئیتی نوشت: " رفتار ترامپ با ملانیا تحقیر آمیز بود. او جلوتر از ملانیا حرکت می کرد، وی را کاملا فراموش کرده بود، در هنگام پیاده شدن از ماشین در را برایش باز نکرد و حالا می خواهد دست ملانیا را بگیرد؟!

گفتنی است؛ پیشتر نیز در مراسم عید پاک هنگامی که ترامپ فراموش کرده بود تا در هنگام پخش سرود ملی دستانش را به نشانه احترام روی سینه اش قرار دهد، ملانیا سعی کرد تا بطور مخفیانه وی را آگاه کند که این حرکت نیز از دید خبرنگاران و عکاسان مخفی نماند و تبدیل به سوژه ای داغ شد.

 
ملانیا ترامپ خبرنگاران اسرائیل توئیتر عکاسان کاربران فراموش هنگام هنگامی تبدیل اتفاق تیزبین فرودگاه تحقیر همسرش چشمان