برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون امور مشارکت‌ها، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان تهران در آستانه ماه مبارک رمضان در خصوص فعالیت موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی نکاتی را متذکر شد.

مازندمجلس: کمک های خیرین به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، نورالدین فائقی، معاون امور مشارکت‌ها، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان تهران با بیان اینکه برخی مواقع مشاهده شده بعضی سوء استفاده‌ها از مردم در فضای مجازی تحت عنوان موسسات خیریه و مراکزی از این دست صورت می‌گیرید، گفت: به هموطنان عزیز توصیه می‌شود به اینگونه پیام‌ها کاملا بی‌توجه باشند و به آن‌ها اعتماد نکنند. 
وی با اشاره به اینکه لیست موسسات خیریه مجاز که تحت نظارت بهزیستی استان تهران هستند، در سایت بهزیستی استان موجود است و این لیست ماهیانه به روزرسانی می‌شود، افزود: هموطنان می‌توانند برای آگاهی از وضعیت موسسات خیریه و استعلام آن به پایگاه اطلاع‌رسانی بهزیستی استان تهران به نشانی www.behzistitehran.org.ir مراجعه کنند.
فائقی باتوجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان ادامه داد: موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی به هیچ عنوان حق جلب و جذب مشارکت‌های مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی به صورت چاپ قبض، نصب صندوق، از طریق فضای مجازی، ایستادن در میادین مرکزی و خیابان‌های اصلی و پر تردد شهر‌ها را بدون اخذ مجوز جلب و جذب از کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی استان تهران را ندارند.
معاون امور مشارکت‌ها، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان تهران با تأکید بر اینکه تاکنون به هیچ موسسه خیریه‌ای از سوی بهزیستی مجوز جلب و جذب مشارکت‌ها در سطح شهر داده نشده است، خاطر نشان کرد: موسسات خیریه می‌توانند در صورت تقاضا به صورت موردی و موقت برای ایامی مانند عید سعید فطر مجوز جلب و جذب را از بهزیستی استان تهران اخذ کنند.
وی افزود: هموطنان می‌توانند برای جلوگیری از سوء استفاده از عواطف نوع‌دوستانه مردم، در صورت مشاهده مواردی از این دست موضوع را از طریق سامانه پیامکی دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با شماره ۳۰۰۰۸۵۳۰ و همچنین شماره تماس ۸۸۸۷۹۱۵۸ مربوط به دبیرخانه کمیسیون نظارت بر مراکز و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان تهران اطلاع دهند.
 
بهزیستی موسسات خیریه استان تهران نظارت هموطنان اینکه می‌توانند مشارکت‌ها شماره کمیسیون افزود عنوان مشاهده اشتغال معاون ندارند مردمی فائقی مجازی