برگزیده ها
مساحت شهرک های صنعتی سال گذشته رشد 200 درصدی داشت

مازندمجلس: تهران- ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان شرکت شهرک های صنعتی گفت: توسعه شهرک های صنعتی از نظر مساحت در سال گذشته رشدی 200 درصدی داشته است و همه اینها در تضاد با اظهارنظر برخی نامزدهای ریاست جمهوری است.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «علی یزدانی» صبح امروز (چهارشنبه) در گردهمایی مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی سراسر کشور در محل شهرک فجر تهران با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب، افزود: سال گذشته چهار هزار و 300 قرارداد جدید سرمایه گذاری در سال 95 در شرکت شهرک ها و فقط در پنج روز پایانی پارسال 730 قرارداد منعقد شد.
وی افزود: تعداد قراردادهای سرمایه گذاری در شرکت شهرک های صنعتی در 2 ماه ابتدایی امسال در همسنجی با پارسال 48 درصد رشد داشته که نشاندهنده امیدواری مردم به آینده کشور است.
وی تاکید کرد: رسالت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بر عهده یکایک افراد است و در این زمینه هیچ کوتاهی از هیچ کس پذیرفته نیست.
یزدانی ادامه داد: در دولت دوازدهم که در عمل از شنبه گذشته و پس از اعلام نتایج انتخابات آغاز شده، تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو قفل زدن به درب اتاق ها و حضور عملی در شهرک ها و نواحی صنعتی است و از شنبه آینده همه استان ها باید روزانه مشکلات بنگاه ها و تدابیر اندیشیده شده را گزارش کنند؛ هر کس این سیاست ها را قبول ندارد می تواند از مسئولیتش استعفا دهد.
وی با اشاره به انتخابات پرشور ریاست جمهوری و حضور باشکوه مردم، تصریح کرد: در این انتخابات همه اقشار و گروه ها او هر رده و تفکری به میدان آمدند و با حضورشان به شعارهای پوپولیستی نه گفتند.
معاون وزیر صنعت خاطرنشان کرد: انتخابات به پایان رسیده و امروز عرصه عمل است؛ خدمت به معنای ارتقای رضایتمندی مردم و ایجاد نشاط و امید در جامعه است و باید در این راستا صادقانه بکوشیم.
وی با اشاره به بوروکراسی زائد اداری، یادآوری کرد: این بوروکراسی جلوی تحقق سیاست ها و اهداف را می گیرد.
این مقام مسوول با اشاره به طرح ایجاد 500 هزار شغل در شرکت شهرک های صنعتی و تشریح آن در آینده نزدیک، همچنین به لزوم ارائه گزارش های خارجی و دستاوردهای آن تاکید کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام ** 3065 *9132* خبرنگار: محمد ملک دار** انتشار:مرضیه فاتحی

صنعتی سیاست انتخابات اشاره مقاومتی آینده اقتصاد گزارش گذشته اقتصادی پارسال بوروکراسی تاکید ایجاد گذاری قرارداد ایرنا امروز معاون خبرنگار یزدانی افزود سرمایه