برگزیده ها

مازندمجلس: یک فعال سیاسی گفت: پیروزی روحانی در انتخابات اخیر، حاصل بیداری ملت و مفاهمه همه گروه‌هایی بود که دل در گرو حفظ استقلال کشور و نظام بسته بودند و دولت روحانی بعد از پیروزی باید عقبه اجتماعی خود را حفظ کند.

مازندمجلس: غلامعلی رجایی در نوش آباد کاشان با بیان اینکه هوشمندی مردم از نتیجه انتخابات مهم‌تر است و احزاب باید مردم را آگاه نگهدارند، اظهار کرد: دولت دوازدهم باید ارتباط با مردم را گسترش و به نیازهای آن‌ها پاسخ دهد؛ مردم عقد اخوت با کسی نبسته‌اند و اگر مطالبات آن‌ها برآورده نشود، اردوگاه خود را عوض می‌کنند.

وی با اشاره به پیروزی انتخابات دوم خرداد 76 افزود: جریان اصلاح طلب و اعتدال باید ظرفیت پیروزی را داشته باشند و نقص‌ها و کاستی‌های دولت یازدهم را شناسایی کرده و برای رفع آن تلاش کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به وقایع دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم با رای خود به هتاکی و بداخلاقی نه گفتند. باید این فرصت را غنیمت بدانیم. امروز تکلیف دنیا با دولت روحانی معلوم است و با دیده احترام به ملت بزرگ ایران نگاه می‌کند.

 مشاور سابق رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: دولت یازدهم، ضعف‌هایی داشت از جمله آن که نسبت به رسانه و اطلاع رسانی و ارتباطات نزدیک با مردم کم توجه بود، البته مطالبات مردم باید شنیده شود، امیدوارم در دوره دوم تیم رسانه‌ای دولت قوی‌تر و منسجم‌تر عمل کند و نقاط قوت گفته شود.

رجایی با اشاره به دروغ پراکنی ها در خصوص سند 2030 در جریان تبلیغات انتخابات تصریح کرد: پخش شایعه حذف تعلیمات دینی از مدارس، باعث بدبینی مردم شد ولی با حضور احزاب مستقل، هیچکس نمی‌تواند بیاید و ادعاهای واهی بکند. کشور آفاتی دارد که احزاب مستقل باید آن‌ها را شناسایی کرده و به نقد بکشند.

وی با اشاره به رای نزدیک به 69 درصد شهروندان نوش آباد به روحانی، گفت: روحانی باید با همه ابزاری که در اختیار دارد، با اجرای برنامه‌های خود شرایط حوزه‌های انتخابی را شناخته و برای اصلاح آن‌ها تلاش کند.

 مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: باید نتیجه انتخابات را حفظ کرده و اجازه بدهیم دیگران هم حرف خود را بزنند حتی اگر مخالف نظر ما باشند؛ باید از تجربه همه صاحب نظران استفاده کنیم. اعضای ستادهای روحانی باید قدرت نقد و تحمل داشته باشند و نباید به گونه‌ای باشند که نظر دیگران را نپذیرند .

رجایی تصریح کرد: دولت دوازدهم باید با بستن کابینه‌ای جوان‌تر و چابک با حفظ نیروهای با تجربه موجود در کنار جوان‌ترها گام مهمی در بر آورده کردن مطالبات مردم به ویژه در بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها بردارد. مردم نشان دادند به رغم مشکلاتی که در زندگی خود دارند خود را شایسته زندگی بهتر از این می‌دانند که حق هم همین است.
آن‌ها انتخابات روحانی اشاره مطالبات باشند احزاب رجایی پیروزی نزدیک مستقل تصریح تجربه زندگی  مشاور دیگران جریان دوازدهم نتیجه سیاسی اصلاح شناسایی یازدهم تبلیغات