برگزیده ها
با تخلفات مربوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان برخورد می‌کنیم

مازندمجلس: وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: آیین‌نامه ثبت‌نام مدارس را به همه استان ها ابلاغ کردیم و روال‌های نظارتی ما هم ادامه دارد.

مازندمجلس: وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: آیین‌نامه ثبت‌نام مدارس را به همه استان ها ابلاغ کردیم و روال‌های نظارتی ما هم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی اینا فخرالدین دانش آشتیانی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوالی در مورد حواشی ایجاد شده در رابطه با سند یونسکو عنوان کرد: مسائل نادرستی را که در مورد سند ۲۰۳۰ مطرح شده بود تکذیب کردیم و اعلام کردیم به هیچ عنوان از ابتدا این مسائل را در مدارس و وزارت آموزش و پرورش نداشتیم و نخواهیم داشت.

او در مورد اینکه آیا با شما بحثی برای حضور در کابینه بعدی شده است، گفت: فعلا نه سه ماه از دولت باقی است و خود رییس جمهور در این مورد تصمیم می‌گیرد.

دانش‌آشتیانی در مورد برنامه خود در این وزارتخانه در ضورت انتخاب مجدد گفت: در وزارت آموزش و پرورش بحث اصلی اجرای دقیق سند تحول است و در این رابطه شان و منزلت معلمان برای ما بسیار اهیت دارد.

وزیر آموزش و پرورش در مورد ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید گفت: آیین‌نامه ثبت نام مدارس را به همه استان ها ابلاغ کردیم و روال‌های نظارتی ما هم ادامه دارد پول گرفتن از والدین اجباری نباید باشد اما اگر اختیاری باشد منعی ندارد و اگر شکایتی در این رابطه باشد ناظران ما می‌روند رسیدگی و برخود می‌کنند.

 

 

مدارس کردیم آموزش پرورش رابطه ادامه وزارت مسائل عنوان نظارتی ابلاغ دانش‌آموزان ثبت‌نام آیین‌نامه استان دانش‌آشتیانی روال‌های