برگزیده ها
یک دستگاه وانت تندر ایران خودرو به «میرزا آقا» اهدا شد

مازندمجلس: تهران- ایرنا- گروه صنعتی ایران خودرو با اهدای یک دستگاه وانت تندر از «میرزا آقا»- پیرمرد میوه فروش اردبیلی که عکس وی در یکی از برنامه های انتخاباتی با استقبال کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شده بود- قدردانی کرد.

مازندمجلس: به گزارش ایرنا، تارنمای ایران خودرو امروز نوشت: «میرزا آقا پیرد موسی» مرد زحمتکشی است که پیش‌تر با وانت امرار معاش می‌کرد اما با تنگناهای اقتصادی و فشارهای زندگی مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی، به سختی امرار معاش کند.
وی با وجود همه این سختی ها، در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در صحنه حضور پیدا کرد و مانند بسیاری از هموطنان، با حضور در پای صندوق های رای، حماسه بیست و نهم اردیبهشت را رقم زد.
عکسی که از میرزا آقا در یکی از برنامه های انتخاباتی گرفته شده بود،‌ مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و به نوعی به نماد طبقه زحمتکش جامعه تبدیل شد.
وی به یکی از رسانه ها گفته بود: وقتی آقای روحانی در ورزشگاه شهید آسمانی اردبیل، محکم گفت من پول های بلوکه شده را از حلقوم آمریکا بیرون کشیدم، ناخودآگاه اشک از چشمانم جاری شد.
میرزا آقا در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه ها اعزام شده و به داشتن کارت ایثارگری افتخار می کند و می گوید برای دفاع از آرمان های امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب آماده جانفشانی است.
گروه صنعتی ایران خودرو به پاس این روحیه و مشی ایثارگرانه و همسو با مسوولیت های اجتماعی خود، از میرزا آقا برای حضور در این شرکت دعوت و یک دستگاه خودرو وانت تندر به وی اهدا کرد.
قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو در این زمینه گفت: حضور چند ده میلیونی مردم شریف ایران در انتخابات اخیر، برگ دیگری از حماسه آفرینی های این ملت بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی بود که به مستحکم‌تر شدن پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر شد.
«محسن ناقدی برادران» اضافه کرد: قشرهای مختلف مردم در این حماسه آفرینی مشارکت داشتند و آقای پیرد موسی نیز نماد و نماینده ای از قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه بود که فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی کشور بر خود واجب دانستند تا از وی قدردانی کنند.
وی افزود: هزینه این خودرو توسط یکی از شرکت های قطعه سازی بخش خصوصی تامین شده است.
پیرد موسی نیز گفت: از دولت آقای روحانی و کارگران خودروسازی و قطعه سازی تشکر می کنم و امیدوارم زندگی آنان و همه مردم ایران نیز با خیر و برکت همراه باشد.
وی افزود: «نخستین کاری که با این وانت می کنم سفر به مشهد مقدس همراه با خانواده و زیارت امام رضا(ع) خواهد بود».
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره مجلس دهم شورای اسلامی (در چهار حوزه) بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دوره انتخابات 56 میلیون و 410 هزار و 234 نفر دارای شرایط رای بودند که یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار رای می دادند.
میان چهار نامزد حاضر در انتخابات ریاست جمهوری، «حسن روحانی» 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای یعنی 57 درصد آرا را به خود اختصاص داد.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
@IRNAeco
https://t.me/irnaeco
اقتصام*3065 *196* تنظیم: محمد ملک دار* انتشار: مریم مسعود

خودرو انتخابات میرزا اسلامی جمهوری روحانی همراه میلیون ریاست حماسه ایرنا اقتصادی افزود امرار دستگاه نخستین گزارش آفرینی انقلاب اجتماعی زحمتکش جامعه زندگی اردیبهشت