برگزیده ها

مازندمجلس: علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای در پی تعرض و یورش به منطقه الدراز و منزل رهبر شیعیان این کشور و بازداشت نزدیک به ۳۰۰ نفر به دست رژیم آل خلیفه اعلام عزای عمومی کردند.

مازندمجلس:
علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای در پی تعرض و یورش به منطقه الدراز و منزل رهبر شیعیان این کشور و بازداشت نزدیک به ۳۰۰ نفر به دست رژیم آل خلیفه اعلام عزای عمومی کردند.
علمای بحرین در بیانیه‌ای اعلام کردند که بعد از حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و قطع تمام ارتباطات با منزل وی، هیچ خبری از وضعیت ایشان در دست نیست و رژیم آل خلیفه و شخص پادشاه، مسئول سرنوشت آیت‌الله قاسم هستند.
علمای بحرین افزودند: همانگونه که بارها هشدار داده بودیم، وضعیت کشور به‌گونه‌ای است که هرگونه احتمالی را می‌توان برای آن در نظر گرفت. از مردم درخواست می کنیم که بازارها و اماکن تجاری را طی روز چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل و چراغ‌ها را در شب خاموش کنند. همچنین از شهروندان می خواهیم که به دفاع قهرمانانه از دین و رهبرشان ادامه دهند.
در عین حال منابع بحرینی اعلام کردند که کلیه راه های ارتباطی با منزل حضرت آیت الله عیسی قاسم قطع گردیده است. راه های ورود و خروج به منزل ایشان در محاصره نیروهای امنیتی و پلیس میباشد. از حضور یا عدم حضور ایشان و خانواده شان در منزل و وضعیت سلامت و حیات ایشان تا بدین لحظه هیچ گونه اطلاعی در دست نیست.
پیش از این وزارت کشور بحرین اعلام کرد: در عملیات امنیتی در منطقه الدراز ۵ تن کشته شدند​ و ۲۸۵ نفر بازداشت گشتند.
بحرین اعلام علمای وضعیت خلیفه نیروهای آیت‌الله امنیتی منطقه عمومی رهبرشان بیانیه‌ای الدراز بازداشت