برگزیده ها
مازندمجلس: فرماندار ورامین با حضور در جلسه ستاد ۱۵ خرداد این شهرستان به تمامی شایعات مبنی بر بازداشتش پایان داد.

به گزارش مهر، جلسه ستاد برگزاری مراسم ۱۵ خرداد شهرستان ورامین، صبح پنجشنبه   با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، محمد رضا یوسفی، فرماندار ورامین و جمعی دیگر از مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

اما نکته قابل توجه این جلسه حضور فرماندار ورامین بود، که به تمامی شایعات مبنی بر بازداشت وی که در فضای مجازی منعکس شده بود پایان داد.

بعد از ظهر چهارشنبه بود که در برخی کانال های تلگرامی و برخی توئیت ها، خبری مبنی بر بازداشت فرماندار ورامین به دلیل تخلفات گسترده انتخاباتی منتشر  و دست به دست شد. در حالی که فرماندار ورامین دیروز تا پایان ساعت کاری در دفتر کار خود حاضر بود، امروز نیز در جلسه ستاد ۱۵ خرداد حاضر شد.

یوسفی، در مورد انتشار این خبر در فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: متاسفانه شاهد برخی بی تقوایی هایی در عرصه فضای مجازی هستیم که این بی اخلاقی ها سبب تلخ کردن کام مردم ایران پس از حضور حماسی ۲۹ اردیبهشت خواهد شد.

وی ادامه داد: من تا پایان وقت دیروز در دفتر کار حاضر بودم و سپس یکی از بستگان را به بیمارستان بردم و بعد از آن با موج تماس های نگران مردم و دوستان و مسئولین مواجه شدم که در مورد این مطلب کذب سوال می کردند و نگران شده بودند و از این طریق از انتشار این مطلب با خبر شدم.
ورامین فرماندار پایان مجازی شهرستان خرداد نگران دیروز بازداشت انتشار شایعات بازداشتش تمامی یوسفی مسئولین