برگزیده ها
نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل تا خرداد سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد

مازندمجلس: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه سپاه در ‌حوزه پالایشگاه انرژی و گاز ‌برنامه‌ریزی‌های منسجمی دارد، گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل تا خرداد سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

مازندمجلس: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه سپاه در ‌حوزه پالایشگاه انرژی و گاز ‌برنامه‌ریزی‌های منسجمی دارد، گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل تا خرداد سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل اظهارداشت:از ۴۵ میلیارد مترمکعب مخازن آب ساخته شده در کشور ۵۵ درصد آن توسط سپاه به انجام رسیده است، گفت: سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم طراحی کرده است.

وی تصریح کرد :در حال حاضر ۲۵ میلیارد مترمکعب مخازن آب در کشور توسط سپاه ساخته شده و سپاه در حوزه ساخت مخازن آب اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

سردار عبداللهی با بیان اینکه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان این که قرارگاه خاتم‌الانبیا در حوزه انرژی، برق و نیروگاه سیکل ترکیبی اقدامات اساسی انجام داده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح توسعه سیکل ترکیبی نیروگاه سبلان اردبیل تا خرداد سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد که این امر می‌تواند نقش بزرگی در تولید انرژی و برق داشته باشد.

وی تصریح کرد:  قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سپاه در حوزه پالایشگاه انرژی و گاز نیز برنامه‌ریزی‌های منسجمی دارد تا بتواند تحول عظیمی در توسعه و پیشرفت کشور فراهم کند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با بیان اینکه با اقدامات قرارگاه  ۱۱۷ میلیون متر مکعب گاز به شبکه افزوده می‌شود، بیان کرد: این موضوع نیز یکی از اقدامات مهم قرارگاه محسوب می‌شود.

سردار عبداللهی اظهار کرد: در حوزه تولید بنزین نیز هم‌اکنون به خودکفایی رسیده‌ایم و دیگر شاهد واردات بنزین نیستیم و با اقدامات انجام یافته درصدد هستیم ۶۰ درصد بنزین کشور را تولید کنیم و در حوزه صادرات نیز گام‌های اساسی برداریم.

وی با بیان این که با راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی برای ۷۰۰ نفر اشتغال فراهم شده است، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا در راستای توسعه اشتغال و اقتصاد مقاومتی نیز پیشگام بوده است.

قرارگاه خاتم‌الانبیا نیروگاه ترکیبی اقدامات فرمانده انرژی اردبیل عبداللهی توسعه بنزین مخازن تولید سازندگی می‌رسد خرداد اینکه بهره‌برداری اساسی سردار اشتغال فراهم برنامه‌ریزی‌های میلیارد سبلان منسجمی پالایشگاه مترمکعب ساخته مقاومتی اقتصاد راستای تصریح