برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و کشف دو تن و 410 کیلو مواد مخدر و دستگیری سه قاچاقچی مسلح در این رابطه خبر داد.

مازندمجلس:  مواد مخدرسردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان، گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر طی رصد باندهای مسلح و بزرگ مواد مخدر یک باند را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو این مواد را از نقاط صفر مرزی به ایرانشهر منتقل و از آنجا به نقاط دیگر کشور حمل می کردند، شناسایی کردند. 
 وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، شب گذشته اعضاء این باند مسلح را در حال حمل مواد مخدر در مناطق فرعی ایرانشهر شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند. 
 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضاء این باند بزرگ و مسلح پس از ورود به منطقه کمین تکاوران پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شده و پس از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه،ماموران موفق شدند یک تن و 247 کیلو گرم تریاک را کشف و دو قاچاقچی را به همراه  دو دستگاه خودرو دستگیر کنند. 
وی در ادامه با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان سراوان با پشتیبانی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باند مسلح دیگری را که در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، در منطقه آب انار شناسایی می کنند که قاچاقچیان به محض مشاهده تیم های عملیاتی پلیس با آنها درگیر شده که در این درگیری ماموران یک قاچاقچی مسلح که زخمی شده بود را دستگیر و در پاکسازی منطقه یک تن و 6 کیلو تریاک، 140 کیلو حشیش و 17 کیلو کراک را کشف کردند.
ماموران ایرانشهر مسلحانه شناسایی منطقه انتظامی درگیر درگیری تریاک قاچاقچی عملیات دستگیر عملیاتی میزان رحیمی شهرستان سردار اعضاء استان