برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - مهر نوشت:امام جمعه اصفهان گفت: همه باید با همکاری و همدلی رئیس جمهور منتخب را یاری دهیم تا برنامه های خود را اجرایی کند.

مازندمجلس:آیت‌ الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان با اشاره به اینکه باید حرمت ماه رمضان در جامعه حفظ شود، اظهار داشت: برخی نگران غذای گردشگران و بسته شدن رستوران ها در این ماه هستند اما اگر توریست ها بدانند که این موضوع ناشی از فرهنگ ماست قطعا آنها هم برای تهیه غذای خود فکری می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی جشن های مردمی به دنبال برگزاری انتخابات، افزود: زیبنده این شهر نبود که زنان در جشن روسری از سر باز کنند و هیچ واکنشی هم به این مسئله صورت نگیرد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نباید نسبت به مسائلی که در جامعه رخ می دهد، بی تفاوتی نشان دهیم، گفت: برخی که در شهر می رقصند اما عده ای تنها نظاره گر این ماجرا هستند، از منظر قرآن هر دو یک جایگاه را دارند.

وی تصریح کرد: نظام اجازه نمی دهد که از آزادی ها سوءاستفاده شود چراکه این چراغ سبزها خاموش خواهد شد و جلوی افرادی که با گناه پیروزی را آلوده می کنند، گرفته خواهد شد.

آیت الله طباطبائی نژاد افزود: اگر دولت جلوی چنین افرادی نایستد، مردم خودشان مانع ادامه جشن رقاصه ها در شهر خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پرشکوه مردم در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: دشمن بر این باور بود که با وجود مشکلات اقتصادی مردم مشارکت نخواهند کرد اما ملت ما دوباره درس بزرگی به دشمن داد.

امام جمعه اصفهان افزود: اگر کندی در روند اجرای انتخابات صورت نمی گرفت، مشارکت مردم نیز بیشتر می شد.

وی اضافه کرد: اکنون همه باید با همکاری و همدلی رئیس جمهور منتخب را یاری دهیم تا برنامه های خود را اجرایی کند.

آیت الله طباطبائی نژاد با اشاره به اینکه انتخابات ایران با امنیت کامل برگزار شد، افزود: هنوز بعد از گذشت ماه ها از انتخابات در امریکا اعتراضاتی وجود دارد اما در کشور ما حامیان کاندیدای مغلوب، هیچ حرفی نزد.

2929

انتخابات اشاره افزود اینکه اصفهان مشارکت افرادی طباطبائی سخنان جامعه دیگری