برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امید که فرصت یگانه و مغتنم ماه مبارک رمضان را قدر بدانیم و از پروردگار یگانه بخواهیم، توفیق توبه از گناهان را به ما عنایت فرماید تا با دلی پاک، سفره نشین حضرتش شویم.

مازندمجلس: «حسن قاضی زاده هاشمی» در این یادداشت افزود: ماه شریف شعبان تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد؛ ماهی که امسال برای ایرانیان، رنگ و بویی دیگر داشت؛ انجام باشکوه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که تصویری از فهم و خرد والای هموطنان را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت. این حضور باشکوه و حماسه آفرین، عیدی دیگر بر اعیاد پربرکت این ماه افزود و اینک بر همه ما، به‌ویژه اهل سیاست است که رخدادی چنین مهم را فارغ از هیاهو، در سایه عقل و درایت به درستی تفسیر کنیم؛ از آن درس بگیریم و راه آینده را بازیابیم. ان‌شاءالله

قاضی زاده هاشمی نوشت:مسئولان کشور نیز در تمام قوا، یک‌دل و هم‌صدا خدمت به این ملت بزرگ و ارجمند را سرلوحه تلاش‌های‌شان قرار دهند و هر آن‌چه در توان دارند، در این مسیر به‌کار گیرند.

البته باید پذیرفت، هنوز هم هستند کسانی که از تحلیل آن‌چه در بیست و نهم اردیبهشت ماه روی داد و برای کشور عزت و افتخار کسب کرد، عاجزند و حاصل این کوته‌بینی، بی‌اخلاقی‌هایی شد که شاهدش بودیم و متاسفانه ادامه دارد.

امید که همه، فرصت یگانه و مغتنم ماه مبارک رمضان را که تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود، قدر بدانیم و از پروردگار یگانه بخواهیم، توفیق توبه از گناهان و هر گفتار و رفتاری را که ناصواب بوده به ما عنایت فرماید و به آنها که خدای ناکرده آبروی کسی را برده‌اند یا قضاوتی نادرست انجام داده‌اند، فرصتی برای طلب حلالیت عنایت فرماید؛ تا همه با دلی پاک، سفره نشین حضرتش شویم و از جمله نمازگزاران حقیقی، روزه‌داران واقعی و تلاوت کنندگان و عاملان به قرآن کریم باشیم.

فرارسیدن ماه خدا را به شما مردم عزیز، پاک طینت و حقیقت‌جو تبریک می‎گویم و از شما نیکان روزگار، التماس دعا دارم.
یگانه باشکوه آن‌چه عنایت ساعاتی هاشمی مغتنم گناهان فرصتی افزود