برگزیده ها

مازندمجلس: عباس عبدی نوشت: برداشت من این است که مخالفان آقای روحانی در میان اصولگرایان شکاف‌شان زیاد می‌شود. تندروهای این جریان کماکان فکر می‌کنند که باید حمله کنند اما بخش‌های دیگرشان با توجه به نتایج انتخابات و مصالح کشور دست از مخالفت‌های گذشته بر می‌دارند.

مازندمجلس: اگر در گذشته به دنبال اين هدف بودند دليل‌شان اين بود كه در انتخابات اخير بتوانند از طريق اين مخالفت‌ها براي خود، رايي به دست آورند. تجربه مخالفت‌هاي چشم بسته هم به آنها نشان داد كه شكست فاحشي در پي آن است. فكر مي‌كنم بخش‌هايي از نيروهاي معتدل‌تر اصولگرا دست از مخالفت بردارند و يك نگاه سازنده‌تري را پيشه كنند ولي بخش‌هاي تندرو بعيد است از خط مشي‌اي كه تا به حال داشتند‌، عقب‌نشيني كنند.
 
‌جريان تندرو به هر حال خيلي نانش در آرامش نيست. اين آرامش را هر جايي بتواند به‌هم بزند سعي مي‌كند اين كار را انجام دهد‌. از طرف ديگر معتقدم رهبري نظام هم كاملا به اين موضوع توجه دارد كه به هم ريختن آرامش در اين شرايط به نفع كشور نيست. بنابراين حتما به شكلي مقابله خواهند كرد و اجازه نمي‌دهند كه اين اتفاق بيفتد. حكومت ايران در سال‌هاي گذشته هم نشان داده كه از اين نظر خيلي محتاط و دقيق عمل مي‌كند اما به هر حال در حوزه مسائل خارجي هميشه اين امكان وجود دارد كه براي دولت آقاي روحاني دردسر درست كنند.
آرامش مي‌كند تندرو گذشته