برگزیده ها

مازندمجلس: رهبران 4 کشور اروپایی و ژاپن فرزندی ندارند، موضوعی که به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

مازندمجلس: اسکای نیوز عربی با اشاره به اینکه بچه دار شدن یکی از آرزوهای پدر و مادرهایی است که از این نعمت برخوردار نیستند، نوشت، این موضوع در قبال رهبران و روسای جمهوری که بر دولت های بزرگ حکومت می کنند و فرزندی ندارند چگونه است؟

رهبران 4 کشور بزرگ اروپایی شامل فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا به همراه ژاپن فرزندی از خود ندارند.

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه که 39 ساله است و با معلم سابقش برژیت تورنیو ازدواج کرده است، فرزندی ندارد، برژیت از همسر سابقش 3 پسر دارد و این زوج اعلام کرده اند که قصد بچه دار شدن ندارند.

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در کنار همسرش که 20 سال از او بزرگتر است



وضعیت ترزا می، نخست وزیر انگلیس نیز به همین گونه است، می 59 ساله که در سال 1980 بت فیلیپ جان می ازدواج کرد فرزندی ندارد. می گفته است که زمانی که متوجه شده است که امکان بارداری ندارد بسیار غمگین شده است.





آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان که از وی به عنوان قدرتمندترین زن جهان یاد می شود نیز با وجود اینکه تاکنون دوبار ازدواج کرده است مزه مادری را نچشیده است.




و از رهبران مردی که صاحب فرزند نیستند نیز میتوان به شینزوآبه نخست وزیر ژاپن و پائولی جنتیلونی نخست وزیر ایتالیا اشاره کرد.

بانوی نخست ژاپن نیز عنوان کرده است که با وجود تلاش های بسیارش برای داشتن فرزند پزشکان گفته اند که وی قادر به مادر شدن نیست.



فرزندی ندارند ازدواج ندارد رهبران فرانسه انگلیس مکرون سابقش برژیت فرزند جمهور عنوان امانوئل نیستند اینکه قدرتمندترین آلمان ایتالیا اشاره