برگزیده ها
محصولات رنو را آسان بخرید

مازندمجلس: نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در بخشنامه جدید فروش خود، سیمبل و داستر را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری عرضه کرده تا آسان‌ترین شرایط خرید این محصولات در اختیار علاقه‌مندان باشد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام نگین خودرو، در کنار خودروهای کولئوس و تلیسمان، خودروهای رنو داستر در مدل‌های ۲WD  و ۴WD  و رنو سیمبل نیز در فهرست فروش رنو در ایران قرار دارد و خریداران می‌توانند دو خودرو شاسی‌بلند داستر و سدان سیمبل را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری خریداری کنند.

قیمت خرید نقدی رنو سیمبل در مدل ۲۰۱۶ با موتور ۱.۶ لیتری، گیربکس اتوماتیک و مانیتور و نویگیشن معادل ۷۴.۹ میلیون تومان است که خریداران در خرید نقدی از تخفیف ۴میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد. پرداخت نهایی در این شرایط فروش طی ۵ چک ۴ میلیون تومانی انجام خواهد شد.

در این طرح فروش، رنو داستر به‌عنوان شاسی‌بلند پرفروش و محبوب رنو نیز عرضه می‌شود که در مدل‌های ۲۰۱۶ به تعداد محدود و با قیمت ۹۹.۹ میلیون تومان با تخفیف ۴ میلیون تومانی و پرداخت نهایی طی ۵ فقره چک ۵ میلیون تومانی پرداخت خواهد شد. نگین خودرو همچنین مدل‌های ۲۰۱۷ داستر را در مدل‌های۲WD  و ۴WD  عرضه می‌کند که قیمت خرید نقدی آن‌ها ۱۱۱ و ۱۲۰ میلیون تومان است و خریداران در خرید نقدی از تخفیف ۵ و ۳ میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد.

نگین خودرو همچنین شرایط متنوع فروش اعتباری را نیز فراهم کرده است تا علاقه‌مندان به این برند بتوانند خودروهای انتخابی خود را با بهترین شرایط خریداری کنند.

بر اساس اعلام نگین خودرو رنو سیمبل در مدل‌های ۲۰۱۶ با پیش‌پرداخت ۱۷ و ۲۷.۳ میلیون تومانی به فروش می‌رسد و نگین خودرو ۵۰ میلیون تومان وام را به خریداران اختصاص داده است که بازپرداخت آن بسته به انتخاب مشتری ۱۲ تا ۳۰ ماهه خواهد بود. در همین طرح رنو داستر نیز عرضه می‌شود که پیش‌پرداخت آن از ۳۲ تا ۶۳.۲ میلیون تومان خواهد بود و خریداران می‌توانند اقساط را بسته به انتخاب خود از ۱۲ تا ۲۴ ماه پرداخت کنند ضمن آنکه در مورد داستر ۲۰۱۶ امکان بازپرداخت اقساط ۳۰ ماهه نیز وجود دارد.

تمامی خودروهای عرضه شده از سوی نگین خودرو ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی دارند و در شرایط فروش مختلف به‌صورت تحویل فوری، ۱۵ و حداکثر ۳۰ روزه تحویل خریداران خواهند شد. به‌علاوه تمامی خودروهای عرضه شده بسته به شرایط فروش مختلف دارای هدایایی همچون مانیتور، نویگیشن، دوربین عقب و ... هستند که به‌صورت استاندارد از سوی نگین خودرو عرضه می‌شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه فرمایید.

میلیون خودرو خریداران شرایط تومانی داستر خودروهای تومان سیمبل پرداخت مدل‌های تخفیف خواهند اعلام پیش‌پرداخت بازپرداخت به‌صورت تحویل مختلف تمامی اقساط همچنین بهره‌مند اعتباری متنوع می‌توانند خریداری مانیتور شاسی‌بلند نویگیشن نهایی