برگزیده ها

مازندمجلس: معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ماه رمضان را فرصتی برای نو شدن، تازه شدن و جوانه زدن دانست.

مازندمجلس: معصومه ابتکاردر کانال تلگرامی خود نوشت: «برای انسانی که در دشواری‌های روزمره با دغدغه‌های متعدد سر می‌کند؛ انسانی که در عصر تحولات عظیم صنعتی و علمی درگیر حجم بالایی از اطلاعات است؛ انسانی که در این هزارتوی معاصر از فقدان عواطف و معنویت رنج می‌کشد و شاهد دردها و آلام بشر در مواجهه با جنگ و خشونت، فقر و گرسنگی و تخریب وسیع محیط زیست و طبیعت است، چگونه می‌توان مأمن و پناه یا هوایی تازه یافت؟

برای من «رمضان» همین هوای تازه است. شاید به همین علت آن را کریم و مهربان نامیده‌اند. پرهیز در رمضان فرصتی است تا خرق عادت کنیم، کاری که در عادت تحققش امکان ندارد تا به یاد آوریم که می‌شود غیر از اینی بود که همیشه هستیم، تا عادت‌ها را در هم ریزیم و صبوری کنیم... که پس از صبر نوبت ظفر آید.

رمضان فرصتی است تا از روزمرگی و یکنواختی فاصله گیریم و به اخلاق و رفتاری متفاوت دست زنیم.

رمضان فرصتی است برای تمرکز بر اراده و اختیار عاشقانه؛ فرصتی است برای پرداختن به ابعاد فراموش شده یا به حاشیه رانده شده وجود انسان.

رمضان عبور از راه نرفته در سفری درونی است و فرصتی برای گفت و گو با خود، گفت و گو با خالق خود؛ فرصت رسیدگی به درون و نوسازی و پاکسازی فکر و روح و اندیشه که اساس تحول فردی و اجتماعی است.

رمضان فرصتی است برای نو شدن، تازه شدن و جوانه زدن.

فرصتی است برای به حرکت در آمدن نیروی عظیم و شگفت‌انگیز عشق و پرستش در درون انسان و تو؛ اگر می‌خواهی دنیا را تغییر دهی از خود شروع کن و از رمضان شروع کن ...»
رمضان فرصتی انسانی انسان جوانه