برگزیده ها
بازداشت تعدادی از سلطنت‌طلبان، منافقین و گروه‌های معاند در ایام انتخابات

مازندمجلس: صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول بنیاد تعاون بسیج با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از معاونین و مسئولان این سازمان در حوزه ریاست بسیج برگزار شد.

مازندمجلس: صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول بنیاد تعاون بسیج با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از معاونین و مسئولان این سازمان در حوزه ریاست بسیج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور، با اشاره به انتخابات اخیر گفت: انتخابات رخدادی است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزی.

رأی تمام افراد به نظام جمهوری اسلامی بوده است

او در همین خصوص اظهار داشت: هرکسی که پای صندوق رأی آمده و به نامزد مورد نظر خود رأی داده است یقیناً ابتدا رأی تمام افراد به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

تعدادی از سلطنت‌طلبان، منافقین و گروه‌های معاند در ایام انتخابات دستگیر شدند

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اشاره به دستگیری تعدادی از سلطنت‌طلبان، منافقین و گروه‌های معاند در ایام انتخابات تصریح کرد: هم مشارکت مردم یک پیروزی بود و هم امنیت فوق العاده این انتخابات در یک کشور 80 میلیونی یک پیروزی ارزشمند بود.

برخی به سپاه در این انتخابات تاختند

او همگرایی و گفتمان واحد را از جمله دستاوردهای انتخابات دانسته و خاطرنشان کرد: اتفاقات بدی نیز در این ایام رخ داد تا جایی که حتی برخی به سپاه که مظهر اقتدار ملی است تاخت و تاز کردند.

آنان که به سپاه حمله می‌کنند آیا به عواقبش نیز اندیشیده‌اند؟

غیب‌پرور سپاه را آیینه اقتدار کشور و انقلاب خواند و ابراز داشت: سپاه خوار چشم اسراییل است و آنان که به سپاه حمله می‌کنند آیا به عواقبش نیز اندیشیده‌اند؟

باید برنامه‌های بسیج در بطن جامعه باشد

او در بخش دیگری از سخنان خویش پیرامون فعالیت‌های سازمان بسیج گفت: باید برنامه‌های بسیج در بطن جامعه بوده و اثربخش باشد.

بسیجیان باید در متن جامعه باشند نه در حاشیه

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر پرهیز از شتابزدگی در برنامه‌ها بیان کرد: خدمات اجتماعی، محور اصلی فعالیت‌های بسیج بوده و بسیجیان باید در متن جامعه باشند نه در حاشیه.

بخش‌های خدماتی بسیج را افزایش خواهیم داد

غیب‌پرور ادامه داد: باید چهره بسیج، چهره‌ای خدمتگزار در منظر افکار عمومی باشد لذا تا می‌توانیم بخش‌های خدماتی بسیج را تقویت داده و افزایش خواهیم داد.

بسیج مظهر اسلامیت نظام است

به گزارش ایلنا به نقل از بسیج‌نیوز او در پایان سخنرانی خویش، بسیج را مظهر اسلامیت نظام دانسته و با اشاره به نقش‌آفرینی بنیاد تعاون بسیج یادآور شد: بنیاد تعاون از مجموعه‌های مهم و موثر این نهاد مردمی بوده که باید مجموعه‌ای خدمت‌رسانی و انقلابی باشد. 

گفتنی است سردار تقی‌زاده با حکم رییس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان مسئول بنیاد تعاون بسیج معرفی گردیده و از تلاش‌های سردار نوشادی که اخیراً به عنوان معاون هماهنگ‌کننده بسیج منصوب شده است به پاس مسئولیت پنج ساله او در بنیاد تعاون تقدیر گردید.

انتخابات تعاون بنیاد جامعه اشاره غیب‌پرور مستضعفین تعدادی منافقین سلطنت‌طلبان گروه‌های معاند بسیجیان فعالیت‌های برنامه‌های باشند افزایش اسلامیت خواهیم عنوان اندیشیده‌اند؟ حاشیه جمهوری افراد ایلنا گزارش مسئول سردار اسلامی اقتدار دانسته پیروزی عواقبش