برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما هیچ نگاهی به نتیجه‌ی انتخابات نداریم و تن‌ها تاکیدمان بر اجرای قانون است.

مازندمجلس: شورای شهر به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مهدی چمران در سیصد و چهل و هشتمین جلسه شورا گفت: همانطور که هیات نظارت مجلس و فرمانداری وعده داده بودند قرار است امروز ۱۰ درصد بازشماری صندوق‌های اخذ رای آغاز شود. 
وی ادامه داد: ما هیچ نگاهی به نتیجه نداریم، اما همواره تاکیدمان بر این بوده که به اصل انتخابات خدشه‌ای وارد نشود و تن‌ها مر قانون اجرا شود.
چمران در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ۷ خرداد سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی بعد از انقلاب است.
وی ادامه داد: قبل از انقلاب مجلس شورای ملی یک مجلس تشریفاتی بود و به نوعی بود و نبودش برای کسی فرق نمی‌کرد، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با اصرار حضرت امام (ره) مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و جای شورای عالی انقلاب را گرفت.
چمران ابراز امیدواری کرد مجلس شورای اسلامی همواره در جایگاه واقعی خود باشد همانطور که تاکنون مایه فخر و مباهات جمهوری اسلامی ایران بوده است.
رئیس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به ۶ خرداد سالروز رحلت شیخ الرییس ابوعلی سینا گفت: ابو علی سینا پزشک، فیلسوف و ریاضی دان بزرگ اسلامی که مایه افتخار ایرانیان بوده که بسیاری از کتب و نوشته‌های او به عنوان مراجع دانشگاهی در اروپا تدریس می‌شود.  
شورای اسلامی انقلاب سالروز چمران ادامه اولین انتخابات خرداد تهران افتتاح خدشه‌ای قانون همواره اشاره همانطور