برگزیده ها
مازندمجلس: یک روزنامه آلمانی روز یکشنبه نوشت؛ برادر عامل حمله انتحاری به یک سالن کنسرت در منچستر، قصد حمله به مارتین کوبلر فرستاده آلمانی ویژه سازمان ملل به لیبی را داشته است .

به گزارش ایرنا به نق از روزنامه آلمانی 'دی ولت '، برادر سلمان عبیدی عامل حمله منچستر انگلستان ظاهرا قصد حمله به 'مارتین کوبلر' آلمانی نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور لیبی را داشته است.
این روزنامه آلمانی به نقل از روزنامه انگلیسی'تلگراف 'افزود: هاشم عبیدی برادر جوان تر سلمان عبیدی عامل حمله انتحاری منچستر انگلیس، قصد یک حمله برنامه ریزی شده به کاروان مارتین کوبلر آلمانی ، فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی را داشته است.
هاشم عبیدی 20 ساله یکی ازاعضای یک گروه جهادی بوده که توسط نیروهای امنیتی لیبی شناسایی ودستگیر شده است.هاشم عبیدی یک روز پس از بمب گذاری در منچستردر طرابلس پایتخت لیبی دستگیر شده است.
درتحقیقات و بازرسی ها مشخص شده است که سلمان و هاشم عبیدی از گروه تروریستی داعش پشتیبانی می کرده اند.
این روزنامه آلمانی ادامه داد: پدر و مادر این دو برادر ، پیش از حکومت معمر قذافی رهبر سابق لیبی به بریتانیا گریخته بودند که سپس این خانواده به لیبی بازگردانده شدند .
بمب گذار تروریستی منچستر انگلستان دوشنبه شب گذشته خود را در یک کنسرت منفجر کرده و بالغ بر 22 نفر کشته و حدود 50 نفر زحمی شدند.
نیروهای امنیتی انگلیسی بر این باورند که پشت این حمله تروریستی یک شبکه قرار دارد که در این رابطه یازده نفر دستگیر شده اند که یکی از آنها برادر24 ساله مظنون بمب گذاری، بنام اسماعیل می باشد.
آلمانی عبیدی برادر روزنامه منچستر سلمان تروریستی کوبلر مارتین فرستاده گذاری دستگیر امنیتی انگلیسی کنسرت انتحاری انگلستان نیروهای