برگزیده ها
برگزاری جلسات شورای مرکزی و مجمع عمومی فراکسیون ولایت / حاجی‌بابایی، مصری و فرهنگی گزینه‌های نمایندگان ولایی برای دو کرسی نواب رییس

مازندمجلس: عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی از برگزاری جلسات این فراکسیون و همچنین نشست مجمع عمومی فراکسیون ولایت خبر داد.

مازندمجلس: عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی از برگزاری جلسات این فراکسیون و همچنین نشست مجمع عمومی فراکسیون ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا فولادگر در حاشیه نشست علنی امروز مجلس با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین تصمیم‌ها و جلسه‌های دو فراکسیون مستقلین و نمایندگان ولایی درباره انتخابات هیات رییسه مجلس گفت: قرار است جلسه شورای مرکزی فراکسیون ولایت متشکل از دو فراکسیون مستقلین و نمایندگان ولایی برگزار شود.

او گفت: پس از این جلسه نیز قرار است هر یک دو زیرفراکسیون مستقلین و نمایندگان ولایی به‌صورت جداگانه تشکیل جلسه بدهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همچنین اعلام کرد: پس از این دو جلسه قرار است جلسه مجمع عمومی فراکسیون ولایت که آن‌چنان که عرض کردم متشکل از دو زیرفراکسیون مستقلین و نمایندگان ولایی است، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار شود.

نماینده اصولگرای اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اطلاعی از جلسات فراکسیون امید ندارد، در پاسخ به سوال ایلنا، درباره گزینه‌ها و شیوه‌های ائتلاف در این رابطه با گزینه‌های احتمالی فراکسیون نمایندگان ولایی برای کرسی نواب رییس درصورتی که قرار به ارائه لیست مستقل ازسوی این فراکسیون باشد، گفت: قرار است در این رابطه‌ با رای‌گیری تصمیم بگیریم اما در حال حاضر افرادی همچون آقایان حاجی‌بابایی، مصری و فرهنگی و چند نفر دیگر مطرح شده‌اند.

فراکسیون نمایندگان ولایی شورای مستقلین ولایت مرکزی درباره عمومی جلسات زیرفراکسیون برگزار متشکل ایلنا فرهنگی برگزاری خبرنگاران حاجی‌بابایی فولادگر گزینه‌های همچنین