برگزیده ها
حیدر نوروزی مدیرکل نگهداری راه‌های روستایی و فرعی وزارت راه و شهرسازی شد

مازندمجلس: حیدر نوروزی طی حکمی از سوی داود کشاورزیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به سمت مدیرکل نگهداری راه‌های روستایی و فرعی منصوب شد

مازندمجلس: به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، حیدر نوروزی که بین سال‌های ۸۶ تا ۹۰ مدیرکل راه و ترابری فارس بود طی حکمی از سوی داود کشاورزیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به سمت مدیرکل نگهداری راه‌های روستایی و فرعی منصوب شد.

در این حکم آمده: نظر به سوابق و تجارب مدیریتی جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم راهداری سازمان به موجب این جکم به سمت مدیرکل نگهداری راه‌های روستایی و فرعی کشور منصوب می‌شوید.

شایان ذکر است در ادامه این حکم برنامه‌ریزی جهت نگهداری مطلوب راه‌ها، بررسی و اولویت‌بندی طرح‌های اجرایی و مطالعاتی پیشنهادی استان‌ها، بازدیدهای دوره‌ای و ارتقاء سطح نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های روستایی و فرعی از مهم‌ترین مواردی است که انتظار دارد به آن‌ها اهتمام ورزید.

گفتنی است حیدر نوروزی بعد از مدیرکلی راه و ترابری فارس معاونت امور عمرانی استاندارد یزد و سپس مدیرکلی راه و شهرسازی استان مازندران را عهده‌دار بوده است.

حیدر نوروزی مدیرکل نگهداری راه‌های روستایی و فرعی وزارت راه و شهرسازی شد