برگزیده ها
نگاه پورمحمدی به رأی ۳۹ میلیونی ۲ عضو جامعه روحانیت در انتخابات ریاست‌جمهوری

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ملت ایران به روحانیت رأی دادند امیدواریم روحانیت بتواند همچنان اعتماد مردم به خودش را افزون‌تر کند.

مازندمجلس:حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخبه این سئوال که آقایان روحانی و رئیسی هر دو عضو جامعه روحانیت مبارز هستند کهمجموع آرای آنها 39 میلیون و 200 هزار رأی می شود، آیا این میزان رأی را می توانبه جامعه روحانیت نسبت داد؟ گفت: به هر حال ملت شریف ایران همچنان به بزرگوارانیکه منسوب و متعلق به روحانیت کشور هستند رأی دادند بنابراین روحانیت مورد اعتماد،امید و امین بودن نزد ملت محسوب می شود که این برای ما مغتنم و ارزشمند است. امیدواریم روحانیت بتواندهمچنان اعتماد مردم به خودش را افزون تر کند.

وی در پاسخ به این سئوال که حس جامعه روحانیتمبارز از اینکه دو عضوش در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توانستند 39میلیون رأی به دست بیاورند چیست؟ افزود: ما در جامعه روحانیت بحث بخشی نداریم امادر کل اینکه همچنان مردم ایران به دوستان و هم لباسان ما اعتماد دارند دستاوردیبرای نظام می دانیم که باید حفظ شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سئوالکه آیا توصیه ای دارید که اصولگرایان به محوریت سیاسی آقایان ناطق رجوع کنند؟اظهار کرد: هنوز بحث هایی این شکلی نشده است. به هر حال معتقدیم هرچه تفاهم، همراهی،همدلی و همکاری نزدیک و بیشتر شود به نفع فضای سیاسی، اجتماعی، پیشرفت و رفاه کشوراست.

29214

روحانیت جامعه اعتماد اینکه سیاسی همچنان آقایان انتخابات سئوال پورمحمدی مبارز