برگزیده ها
مدیریت مازندران جوانتر و کاراتر شود/ دولت روحانی در قبال مازندران چابک تر عمل کند/ استانداری معین گردد که بتواند تغییر ایجاد کند

اختصاصی مازندمجلس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مازندران، با اشاره به ناکارآمدی مسئولان ارشد استانی و شرایط نامطلوب اقتصاد مازندران، افزود: اگر مسئولان اجرایی کشور، تغییر و تحولی در مدیریت اجرایی استان اعمال کنند، بسیار مفید خواهد بود. مخصوصا اینکه رکود چشمگیری از نظر اقتصادی در استان همچنان حاکم است، مازندران از نظر کسب و کار در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و آمار بیکاری این استان بیشتر از استان های دیگر است

اختصاصی مازندمجلس: محمدعلی مینایی فر، در گفت و گو با مازندمجلس، در رابطه با نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی، اظهار کرد: تحولاتی در کل منطقه رخ داده موجب تحولات آرای انتخابات (ریاست جمهوری و شورا) در کشور شده است.

وی، با اشاره به ناکارآمدی مسئولان ارشد استانی و شرایط نامطلوب اوضاع اقتصادی مازندران، افزود: اگر مسئولان اجرایی کشور، تغییر و تحولی در مدیریت اجرایی استان اعمال کنند، بسیار مفید خواهد بود. مخصوصا اینکه رکود چشمگیری از نظر اقتصادی در استان همچنان حاکم است، مازندران از نظر کسب و کار در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و آمار بیکاری این استان بیشتر از استان های دیگر است.

دبیر حزب موتلفه مازندران، تصریح کرد: اگر استانداری معین گردد که بتواند تغییراتی در استان ایجاد کند بسیار مطلوب خواهد بود.

مینایی فر، با بیان اینکه اگر این تغییر به زمان پس از انتخاب وزرا موکول شود اثربخشی بیشتری خواهد داشت، گفت: اگر چنانچه همین وزرا – از جمله وزیر کشور- و همین مسئولان روی کار باشند به نظر من تغییرات در استان ها چندان ضروری نخواهد بود، چون آن ها با هم کار کردند، با روحیات و توانایی های هم آشنا هستند و بهتر است کار با همین نیروها ادامه یابد.

وی، افزود: اگر تحولی در وزرای آقای روحانی اتفاق بیفتد، بهتر است مدیریت استان جوانتر و کاراتر شود تا بتواند مشکلات استان از جمله مشکلات اقتصادی استان را رفع کند.

دبیر حزب موتلفه مازندران، ادامه داد:  در انتخابات دوره قبل که مازندرانی ها به آقای روحانی اقبال نشان داده بوده اند، سود چندانی عاید استان نشده و در واقع به استان مازندران بی توجهی شد.

مینایی فر، با بیان اینکه استان مازندران با توجه به این کم توجهی ها (به ویژه در مسائل اقتصادی) باز هم در این دوره به آقای روحانی اقبال نشان داده اند، انتظار می رود آقای روحانی که معذوریات قبلی را هم ندارد چابک تر عمل کند تا مشکلات استان کاهش یابد.

محمدعلی مینایی فر دبیر حزب موتلفه مازندران تغییر مدیریت در مازندران مدیریت مازندران جوانتر و کاراتر شود انتخاب مجدد دکتر روحانی