برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از عرضه تولیدات ارزان قیمت مددجویان کمیته امداد در حاشیه برپایی مراسم جشن رمضان در باغ موزه قصر خبرداد.

مازندمجلس: تولیدات مددجویی محسن ولیئی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: طی سال‌های اخیر تغییراتی در نحوه برگزاری مراسم‌های جشن رمضان کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شده است. 
وی افزود: امسال برای دومین سال است که مراسم جشن رمضان را در باغ موزه قصر برگزار می‌کنیم. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به برپایی غرفه‌های فروش محصولات تولیدی مددجویان در محل باغ موزه قصر اظهارکرد: با توجه به اینکه سال جاری دومین سالی است که جشن رمضان در باغ موزه قصر برگزار می‌شود به دلیل شناخت بیشتر از موقعیت و جایگاه موجود، تعداد غرفه‌های بیشتری نسبت به سال گذشته در این محل دایر شده است. 
ولیئی با ارائه آماری از تعداد غرفه‌های برپا شده در باغ موزه قصر تصریح کرد: تعداد ۱۴۰ غرفه اکنون در این مکان دایر است که از این تعداد ۱۱۰ غرفه به تولیدات مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده شده و مابقی نیز به حوزه مشارکت‌های مردمی و طرح اکرام، حمایت و سلامت خانواده و ... اختصاص دارد. 
وی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی مددجویان برای کمیته امداد خاطرنشان کرد: فرد مددجویی که فعالیتی را آغاز می‌کند اگر بتواند در کنار فعالیت خود اشتغالزایی داشته باشد برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران افزود: مددجویانی که امسال غرفه‌های باغ موزه قصر را در اختیار گرفته اند از طریق کمیسیونی ویژه انتخاب طرح‌ها که متشکل از کارشناسان کمیته امداد کشور و استان تهران است برگزیده می‌شوند. 
ولیئی با اشاره به قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاهی که در حاشیه جشن رمضان امسال برگزار می‌شود اذعان کرد: با توجه به اینکه محصولات عرضه شده از سوی مددجویان تولید و عرضه می‌شود قیمت کالا‌ها با بیرون تفاوت محسوسی داشته و بیشتر کالا‌ها با رقمی حدود ۳۰ درصد کمتر از بازار در نمایشگاه عرضه می‌شود.
وی از نظارت‌های صورت گرفته بر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه ویژه مددجویان خبرداد و بیان کرد: در صورتی که قیمت کالاهای عرضه شده گران و یا محصولات از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد با تولید کنندگان برخورد لازم صورت می‌گیرد. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از برپایی نشست‌های صمیمی خیرین با ایتام خبرداد و گفت: در حاشیه برپایی مراسم جشن رمضان، خیرین با ایتام تحت پوشش خود دیدار کرده و برای حل مشکلات آن‌ها برنامه ریزی می‌کنند. 
رمضان امداد کمیته مددجویان تعداد استان تهران غرفه‌های خمینی ایتام اشاره محصولات کالاهای برپایی امسال  مدیرکل برگزار گرفته برخوردار اشتغالزایی حاشیه کالا‌ها خبرداد اهمیت نمایشگاه خیرین تولید بیشتر مشکلات تولیدات مراسم دومین اینکه افزود حمایت  ولیئی مددجویی اختصاص