برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- نایب رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: پس از اتمام بررسی‌های پرونده‌های موجود در شورای عالی استان‌ها از سوی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات، تخلف مالی گسترده‌ای در شورای عالی استان‌ها گزارش نشد.

مازندمجلس: شورای عالی استان ها فیروز آقایی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: شورای عالی استان‌ها بودجه مصوب مشخصی ندارد و اعتبارات آن به صورت سالیانه تعیین می‌شود. 
وی افزود: از طریق مجلس و وزارت کشور به طور سالیانه اعتباراتی برای شورای عالی استان‌ها در نظر گرفته شده تا فعالیت‌های این شورا اجرایی شود. 
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به نحوه هزینه کرد اعتبارات در شورای عالی استان‌ها اظهارکرد: نحوه هزینه کرد اعتبارات به سیاست‌های رئیس شورای عالی استان‌ها بستگی دارد و در هر دوره مدیریت به طور مجزا برای چگونگی هزینه بودجه برنامه ریزی می‌شود. 
آقایی در خصوص حواشی مطرح شده پیرامون نحوه هزینه کردن ۱۴ میلیارد تومان شورای عالی استان‌ها در دوره مدیریت قبلی این شورا تصریح کرد: پس از پایان مدیریت قبلی شورای عالی استان ها، حاشیه هایی در رابطه با چگونگی هزینه کرد ۱۴ میلیارد تومان اعتبار این شورا مطرح شد و بررسی هایی در این خصوص صورت گرفت. 
وی ادامه داد: آن زمان اعلام شد که بودجه شورای عالی استان‌ها در ردیف‌های مشخص هزینه نشده و تخلف هایی صورت گرفته است. 
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به بازرسی‌های دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور از اسناد موجود در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: نمایندگان سازمان بازرسی و دیوان محاسبات بررسی هایی در رابطه با اعتبارات هزینه شده در شورای عالی استان‌ها داشتند و در پایان اعلام شد که مشکلی در نحوه صرف اعتبارات مطرح نبوده است. 
آقایی تاکید کرد: بازرسان شورای عالی استان‌ها نیز تمام پرونده‌ها را بررسی کرده، اما در بررسی‌ها با موارد تخلفات گسترده مواجه نشدیم. 
شورای استان‌ها هزینه اعتبارات بررسی مدیریت بودجه محاسبات دیوان میلیارد بازرسی تومان رابطه اعلام  آقایی پایان گرفته سالیانه  نایب اشاره چگونگی