برگزیده ها
اعضای هیأت رئیسه اجلاسیه دوم مجلس دهم مشخص شد/ یک نماینده گیلانی به جای نماینده مازندران

مازندمجلس: اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش به عنوان یکی از ناظران انتخاب شد، پیش از این علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری به عنوان دبیر در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال اول حضور داشت

مازندمجلس: نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 10 خردادماه) مجلس شورای اسلامی اعضای هیأت رئیسه اجلاسیه دوم مجلس دهم شورای اسلامی را انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش دکترعلی لاریجانی با 204 رأی موافق از مجموع 268 رأی مأخوذه به عنوان رئیس دائم اجلاسیه دوم مجلس شورای اسلامی در دوره دهم انتخاب شد.

همچنین مسعود پزشکیان با کسب 179 رأی موافق و علی مطهری با کسب 163 رأی موافق از مجموع 253 رأی به عنوان نواب اول و دوم انتخاب شدند.

بر این اساس محمد آشوری تازیانی با 184 رأی، بهروز نعمتی با 129 رأی و اسدالله عباسی با 122 رأی از مجموع 276 رأی مأخوذه، توانستند اکثریت آرا را برای جایگاه ناظران به دست آورند.

 اکبر رنجبرزاده با 183 رأی، محمدحسین فرهنگی با 182 رأی، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با 179 رأی، غلامرضا کاتب با 178 رأی، محمدعلی وکیلی با 171 رأی و احمد امیرآبادی فراهانی با 165 رأی و از مجموع 277 رأی مأخوذه توانستند با اکثریت آرا به عنوان دبیران هیات رییسه مجلس انتخاب شوند.

گفتنی است اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش به عنوان یکی از ناظران انتخاب شد، پیش از این علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری به عنوان دبیر در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال اول حضور داشت.