برگزیده ها

مازندمجلس: 'جرد کوشنر' داماد دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا گروهی از کارکنان یک نشریه هفتگی را که خود او صاحب امتیاز آن است به دلیل انتقاد از پدر زن خود اخراج کرده و دلیل آن را ضرورت آرایش تازه در کارکنان این نشریه ذکر کرده است.

مازندمجلس: هفته گذشته 'کن کرسن' سردبیر ارشد نشریه هفتگی آبزرور نیویورک که 'جرد کوشنر' داماد و مشاور مورداعتماد ترامپ صاحب امتیازی آن را به عهده دارد بدون دلیل مشخصی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش نامه نیوز تابستان سال گذشته 'دینا شوارتز' سردبیر فرهنگی این نشریه در نامه ای سرگشاده به کوشنر با عنوان 'نامه ای به جرد کوشنر از طرف یکی از کارکنان یهودی تو' یکی از توییت های ترامپ رییس جمهوری فعلی آمریکا و پدر زن کوشنر را مورد انتقاد شدید قرار داده بود که ترامپ در آن هیلاری کلینتون را به لباسی منقوش به ستاره شش پر داوود تصویر کرده و تلویحا الت دست صهیونیست ها توصیف کرده بود که به گفته ناظران همین نامه موجب ناخرسندی کوشنر از این کارمند شده بود.

رسانه های آمریکایی فاش کردند که 'دینا شوارتز' یکی از 4 نفر کارکنان این نشریه از جمله سردبیر فنی و ستون نویس مسائل مد و زیبایی بوده است که حکم اخراج آن ها بطور جداگانه به آن ها ابلاغ شده است.

برهمین اساس کوشنر در ماه ژانویه امسال پس از انتصاب به مقام رایزنی ترامپ از سردبیری این نشریه کناره گیری کرده و شوهر خواهر خود را به طور موقت به این سمت منصوب کرده بود.

سخنگوی نشریه مذکور در واکنش به شایعات مربوط به این اخراج ها با صدور بیانیه ای دلیل این اخراج ها را تصمیم صاحب امتیاز فعلی به دگرگون کردن آرایش سازمانی این نشریه پس از استعفای سردبیر آن ذکر کرده است.
نشریه ترامپ کوشنر اخراج سردبیر کارکنان شوارتز انتقاد داماد گذشته