برگزیده ها
برگزاري چهارمين شب برنامه ماه تمام در پارگ ارم

مازندمجلس: برنامه ی ماه تمام هر شب از ساعت 22 تا 24 در پارک ارم به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با موضوع مولفه های اقتصادی مقاومتی و سبک زندگی اسلامی- ایرانی به روی آنتن رفته و به صورت زنده از شبکه دو پخش میشود.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، برنامه چهارمین شب ماه تمام با اجراي عبدالله روا در پارگ ارم آغاز شد و حميد حامي در این شب در پارگ ارم در برنامه ماه تمام قطعه ای با عنوان "دست خودم نيست" اجرا کرد

حميدحامي درباره اينگه الان بعد از ٥ سال مي خوانم گفت: در اين ٥ سال بيمار بودم واين نشانه جالبي براي افرادي است گه بتوانايي هاي خود تکيه مي کنند و در ادامه گفت :هميشه نبايد به داشته ها تکيه کنيم بلکه خداوند مي تواند آنها را ازما بکيرد.

حميد حامي ادامه داد: با قدرت خدا برگشتم واگنون در حال اجرا هستم ولي هنوز توانايي کامل آن زمان رو بدست نياوردم.
گزارشگر برنامه مردم نازنین (یکی دیگر از آیتم های برنامه ماه تمام) با موضوع قضاوت کردن ،و مورد قضاوت قرار گرفتن به ميان مردم رفته بود و با آنها سخن گفت

مجيد واشقاني در برنامه ماه تمام بر روي سن قرار گرفت مجري رمز پيشرفت او را حسود نبودن او اعلام گرد و سريالي با نام زير پاي مادر الان ازشبگه يک در حال پخش دارد.

مجيد واشقانی در پاسخ به سوال مجري درباره اينگه اگر خدا بهت قدرت انجام کاري رابدهد چه ميگنيد؟ گفت: هميشه دعا کردم که خدا افراد را از بيمارستان و زندان دور کند.

بخشهای صفر عاشقی ،مسابقه پیامکی و سفرهای ساده از دیگر آیتم های برنامه ماه تمام بود.

برنامه ی ماه تمام هر شب از ساعت 22 تا 24 در پارک ارم به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با موضوع مولفه های اقتصادی مقاومتی و سبک زندگی اسلامی- ایرانی به روی آنتن رفته و به صورت زنده از شبکه دو پخش میشود.
برنامه قضاوت اسلامی موضوع ادامه درباره اينگه هميشه