برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- در عملیات ضربتی و غافلگیرانه‌ یگان‌های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان ، یک تن و ۷۵۴ کیلو مواد مخدر کشف و ۳ قاچاقچی سابقه دار دستگیر شدند.

مازندمجلس: سوداگر مرگسردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های "سیب و سوران" و "ایرانشهر" در پی عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو، قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند. 
وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیر‌های تردد اعضای این باند، بامداد امروز یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری سه نفر از آنان به همراه ۵ قبضه سلاح کلاش، توقیف ۴ دستگاه خودرو و کشف یک تن و ۶۶۲ کیلو گرم تریاک و ۹۲ کیلو حشیش شدند. 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان تلاش برای دستگیری سایر قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر است. 
قاچاقچیان انتظامی مبارزه دستگیری شناسایی خودروهای میزان رحیمی استان