برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: کارگری ۳۰ ساله پس از سقوط از چاهی به عمق ۳۰ متر، جان خود را از دست داد.

مازندمجلس: سقوط در چاهسید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ساعت ۶ و ۱۰ صبح امروز حادثه سقوط یک کارگر در چاه به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. 
وی افزود: به منظور امدادرسانی به فرد محبوس در چاه، نیروهای ۲ ایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حادثه حضور پیدا کردند. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وقوع حادثه در پی حفر چاه در حیاط یک ساختمان ۲ طبقه اظهارکرد: در داخل حیاط خانه، چاهی به عمق ۳۰ متر حفر شده بود و کارگری که قصد حضور در چاه را داشت در همان دهانه چاه از طناب جدا شده و به پایین سقوط کرده بود.
ملکی ادامه داد: آتش نشان‌ها برای امدادرسانی به این کارگر، پس از ایمن سازی محیط وارد چاه شده و این کارگر را از چاه خارج کردند. 
وی در خصوص وضعیت این کارگر پس از خروج از چاه تصریح کرد: پس از خارج کردن این کارگر از چاه و تحویل وی به عوامل اورژانس، مشخص شد که این کارگر اهل کشور افغانستان که جوانی ۲۵ ساله بود جان خود را از دست داده است. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشان در نهایت پس از ایمن سازی محیط ساعت ۷ و ۱۷ دقیقه محل را ترک کردند. 
کارگر نشانی نیروهای حادثه  سخنگوی امدادرسانی