برگزیده ها

مازندمجلس: وی در مدت کوتاهی که در دادگاه حاضر شده بود عقاید افراطی خود را پنهان نگاه نداشت. او گفت: «اگر از آزادی ما بدتان می آید از این کشور بروید، مرگ بر مخالفان فاشیسم.»

مازندمجلس: "جرمی جوزف کریستین"، مردی که پس از فحاشی به دو دختر مسلمان در شهر پورتلند آمریکا دو مرد مدافع آنها را با ضربات چاقو به قتل رساند در دادگاه حاضر شد.

به گزارش نامه نیوز به نقل از یورنیوز، آقای جوزف کریستین ۳۵ ساله که روز سه شنبه در دادگاه حاضر شده بود نه تنها از کرده خود ابراز پشیمان نکرد، بلکه فریاد زد: «شما بگویید تروریسم، من آن را میهن پرستی می نامم» و «مرگ بر دشمنان آمریکا».

وی در مدت کوتاهی که در دادگاه حاضر شده بود عقاید افراطی خود را پنهان نگاه نداشت. او گفت: «اگر از آزادی ما بدتان می آید از این کشور بروید، مرگ بر مخالفان فاشیسم.»


نژادپرست آمریکایی که مدافعان دو دختر را کشت: میهن پرستم نه تروریست

جرمی جوزف کریستین عصر جمعه در قطاری در پورتلند به دو دختر که یکی از آنها روسری به سر داشت نزدیک شد و آنان را به باد دشنام و سخنان نژادپرستانه گرفت.

 جوانی ۲۳ ساله که تازه در رشته حقوق فارغ التحصیل شده بود و یک کهنه سرباز ۵۳ ساله و پدر چهار فرزند، دو نفری بودند که به دفاع از دختران جوان پرداختند اما بر اثر ضربات چاقوی جرمی جوزف کریستین جان باختند.

 در این حادثه یک نفر دیگر هم که از دختران جوان دفاع کرده بود، بشدت زخمی شد.


کریستین دادگاه دختران ضربات آمریکا پورتلند مسلمان