برگزیده ها
از «تغییر صد در صدی مدیریت استان» تا «انتقاد شدید از جمشیدی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران»

اختصاصی مازندمجلس: «مدیریت مازندران صد در صد نیاز به تغییر دارد، ما نقد جدی به مدیریت فعلی استان داشتیم و داریم»، «بیشترین نقد ما از مدیریت استان، مربوط به حوزه بانوان است، عملکرد مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران (مریم جمشیدی) بیشتر گزارش اداری بوده و ما عملا در سطح استان تغییراتی را مشاهده نکردیم»

اختصاصی مازندمجلس: ماه سلطان کاشی در گفت و گو با مازندمجلس با بیان اینکه مدیریت مازندران صد در صد نیاز به تغییر دارد، گفت: ما نقد جدی به مدیریت فعلی استان داشتیم و داریم و انتظار می رود در دولت جدید استانداری کارآمدتر انتخاب و معرفی گردد.

وی، افزود: نیاز می بود مدیران همه استان ها در جهت تحقق شعارها و برنامه های آقای روحانی اقدام کنند که من این را در استاندار فعلی ندیده ام. آقای استاندار چندان همسو با دولت آقای روحانی نبوده و نتوانست انتظارت مردم استان را برآورده کند.

دبیر جمعیت زنان نواندیش مسلمان مازندران، تصریح کرد: مطالبات مردم مازندران از دولت آقای روحانی مطالبات بحقی هست و انتظار می رود مدیران استان به مراتب بیشتر از 4 سال گذشته به خواسته های مردم توجه کنند.

کاشی ادامه داد: به نظر من مدیریت استان باید فردی باشد که بتواند مطالبات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی مردم و همچنین تغییر در شیوه مدیریت را در استان محقق سازد. بنابراین نیاز است فرمانداران و سایر مسئولان از طیف اعتدال و اصلاحات چینش شوند و نوع مدیریت نیز بسیار شفاف باشد.

وی، با بیان اینکه نیاز است از حضور بانوان توانمند در سطوح مختلف استفاده گردد، گفت: معاونت امور بانوان ریاست جمهوری اعلام کرده است آقای روحانی در نظر دارد سه وزیر از بانوان انتخاب و معرفی کند. بنابراین نیازمند این هستیم که حتما در بدنه مدیریت استان در سطح کل از بانوان توانمند استفاده شود.

دبیر جمعیت زنان نواندیش مسلمان مازندران، تاکید کرد: اگر چنین تغییراتی صورت نگیرد مردم از گفتمان اصلاحات نا امید می شوند.

کاشی، با بیان اینکه بیشترین نقد ما از مدیریت استان، مربوط به حوزه بانوان است، گفت: عملکرد مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران بیشتر گزارش های اداری بوده و ما عملا در سطح استان تغییراتی را مشاهده نکردیم. خانم جمشیدی ابتدایی ترین کاری که می توانست انجام دهد استفاده از وجود خانم ها در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و معضلات موجود جهت تهیه یک بانک اطلاعاتی قوی بوده است تا از وجود بانوان بهره مند گردد که تاکنون چنین اقدامی از سوی وی صورت نپذیرفته است. امیدوارم در این تغییر اساسی در حوزه بانوان رخ دهد.

وی، در پایان یادآوری کرد: رای 24 میلیونی آقای روحانی نشان دهنده ی این است که اکثریت مردم خواهان تغییر هستند و این محقق نمی شود مگر اینکه شعارها و برنامه های دولت محقق شود و لازمه تحقق برنامه ها، آن است مدیرانی انتخاب شوند که به آن شعارها و برنامه های دولت اعتقاد داشته باشند.

از «تغییر صد در صدی مدیریت استان» تا «انتقاد شدید از جمشیدی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران»