برگزیده ها
عضو جامعه روحانیت:دولت را در محافل خصوصی نقد کنید نه از تریبون‌های مذهبی /دوره رقابت تمام شده است

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: اصل اولیه و اصلی در برگزاری مجالس مذهبی باید دعوت مردم به اسلام، ایمان، اخلاق و رفتارهای حسنه باشد، نقد ما از تریبون‌های مذهبی نباید به گونه‌ای باشد که در بین مردم اثر سوء داشته باشد.

مازندمجلس:حجت الاسلام محمد تقی رهبر عضو جامعه روحانیتمبارز و امام جمعه موقت اصفهان در گفت وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه آرامش و همدلی برای حل مشکلات کشوروظیفه مهم ما است، گفت: دوره انتخابات و رقابت‌ها تمام شده است و اکنون وقت همدلیو همفکری برای حل مشکلات مردم است.

او ادامه داد: همه باید در جهت حل مشکلات کشورگام بردارند، در حال حاضر باید نگاه به چپ و راست کنار گذاشته شده و رقابت ها بهرفاقت ها تبدیل شود. اگر کسی به دولت انتقادی هم دارد باید ناصحانه و مشفقانه آنرا مطرح کند اما به گونه ای که تخریب نباشد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیاناینکه اصل اولیه و اصلی در برگزاری مجالس مذهبی باید دعوت مردم به اسلام، ایمان،اخلاق و رفتارهای حسنه باشد، گفت: نقد ما از تریبون‌های مذهبی نباید به گونه ایباشد که در بین مردم اثر سوء داشته باشد. اگر کسی به دولت انتقاد دارد می تواند درمحافل خصوصی این انتقاد را مطرح کند چون طرح انتقادها در محافل عمومی چندان فایدهای ندارد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: ما این همه مطالبقرآنی، روایی و نهج البلاغه داریم و می توانیم از ماه مبارک رمضان و برکات آن سخنبگوییم. خود من هم در مواقعی سخنرانی مذهبی انجام می دهم و خطبه های نماز جمعه راهم بیان می کنم اما نماز جمعه سیاسی-عبادی است اما مجالس مذهبی ما باید توام بارهنمود دادن و ارشاد مردم باشد نه اشاعه تخریب و انتقاد.

29219

 

 

مذهبی مشکلات انتقاد ادامه مجالس تخریب رقابت محافل خصوصی تریبون‌های جامعه اصفهان