برگزیده ها

مازندمجلس: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه نیروهای اصولگرا توانستند در انتخابات تجمیع شوند گفت: این ۴۰ درصد امروز تبدیل به اقلیت قدرتمند شده اند که دولت باید از ظرفیت آنان استفاده کند.

مازندمجلس:
محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز در مراسم ضیافت افطاری این جامعه اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات به رکورد خوبی رسید و ۷۲ درصد شرکت کردند. این درصد در مجموعه کشورهایی که در آن دموکراسی برقرار است، رکورد خوب و کم نظیری است.
وی افزود: این استقبال به سیاست های کلی نظام و توصیه هایی که می شود برمی گردد و کشورهای متخاصم هم به این جمع بندی رسیدند باید از صندوق های رای استقبال شود. کسانی که مواضع گوناگون دارند و در گذشته اشتباهاتی داشتند و ضررهایی به خود و نظام وارد کردند فهمیدند اگر مطالبه ای دارند باید در پای صندوق ها نقد کنند نه در خیابان ها. ما در سال های ۷۸ و ۸۸ و دوران هنجار شکن گذشته را گذرانده ایم.
باهنر ادامه داد: رهبری به طور شفاف فرموند که اگر کسانی حتی نظام را قبول ندارند بیایند پای صندوق ها و مطالبات خود را پیگیری کنند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نقاط ضعف دموکراسی گفت: منافع رجوع به آرای مردم بیش از ضررهای ان است. یکی از اشکالات دموکراسی این است که آرا را می شمارند اما وزن نمی کنند. در انتخابات حرف های با ربط و بی ربط و غیر مستند زیادی که در هیچ دادگاهی به ثبوت نرسیده بود، زده شد.
باهنر در همین باره افزود: برخی متکی به گفتمان ایده پردازی شده نبودند. افرادی که اهل حساب و کتاب بودند فهمیدند که وعده هایی که از سوی برخی داده شد، چندان عملی نیست.
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: شفاف شدن مسائل و گفتگوی بی پرده و صریح پیرامون مسائل مختلف، حتما منافعش برای جامعه بیشتر از ضرر آن است. ما قبلا هم گفتیم که بهتر است به دست هر کدام از عزیزان دروع سنج نصب شود تا مروم بفهمند کدام حرف دروغ می زنند.
باهنر تاکید کرد: بسیار معدود است که نامزدی در دور دوم اش موفق به کسب ارای مردم نشود؛ بالاخره امکانات دارد؛ کلنگ پرچم می زند!
وی با بیان اینکه ۴۰ درصد از نیروهای اصولگرا توانستند در انتخابات تجمیع و متراکم شوند گفت: این ۴۰ درصد امروز تبدیل به اقلیت قدرتمند شده اند.
باهنر ادامه داد: دولت باید از ظرفیت این مجموعه عظیم استفاده کند. در عین حال اگر تلاش کنیم که بگوییم دولت رای آورده، ناکارآمد است، این ظلم به نظام جمهوری اسلامی است.
باهنر صندوق ادامه انتخابات دموکراسی جامعه گذشته دارند فهمیدند رهبری مسائل کسانی اقلیت استقبال رکورد امروز مجموعه ظرفیت اسلامی افزود استفاده